קרדיט תמונה: shutterstock

תוכן ממומן ע"י ישראכרט – חג לבן: 8 יעדים לחג המולד והשנה החדשה

חולמים על טיול בתקופת חג המולד והשנה החדשה אבל לא יודעים לאן כדאי לכם לטוס? ריכזנו עבורכם שמונה יעדים לוהטים לתקופה החורפית ביותר בשנה

זה כבר מזמן לא סוד שחג המולד והשנה החדשה הם מאורעות חגיגיים ביותר, שהופכים את הטיול בתקופה הזו בשנה לטיול חלומי, מלא באטרקציות ובחוויות מיוחדות. אם גם אתם מעוניינים ליהנות מחורף לבן, מלא באורות מנצנצים, עצי אשוח וקניות מעולות, המדריך הבא מיועד בדיוק עבורכם.

לפני הכל: התקציב

לפני שניגש ליעדים שכדאי לכם לשקול לטוס אליהם בחג המולד והשנה החדשה, חשוב לדעת כי לעיתים קרובות, טיול בזמנים האלה בשנה, ובייחוד ליעדים רחוקים יחסית, עלול להיות כרוך בעלויות גבוהות. עם זאת, במדינות היעד בדרך כלל תוכלו ליהנות ממכירות חיסול ומחוויות ייחודיות, שאופייניות רק לזמן הזה בשנה. מסיבה זו, מומלץ להיערך היטב לטיול ולחסוך עבורו כסף מראש. אם אתם בכל זאת זקוקים למקור מימון נוסף, תוכלו תמיד לשקול להיעזר בהלוואה לכל מטרה* – הלוואה ללקוחות כל הבנקים, אך לפני שתחליטו אם להשתמש בהלוואה, חשוב שתשקלו היטב את כל הפרמטרים המבדילים בין ההלוואות השונות, את החזרים, הריביות וגם את הגוף המלווה. רק לאחר שתעשו כל זאת, תוכלו לבחור את ההלוואה שתתאים הכי הרבה לחופשה שלכם.

אחרי שכיסינו את הנושא הזה, הנה כמה יעדים שכדאי לכם לשקול לטוס אליהם לקראת החגים הקרבים ובאים:

לונדון

בנובמבר, לונדון לובשת אורות מנצנצים וקישוטי חג מרהיבים במספר מוקדים עיקריים, כשהבולט והייחודי שבהם הוא ההייד פארק. במקום מופעל מעין פארק חורף, שמכיל למעלה מ-100 מתקנים כמו למשל החלקה על הקרח, רכבות הרים ועוד, לצד מגוון הופעות ושוק מסורתי שכולל דוכני עבודות יד, אוכל, שתייה, אטרקציות לילדים ועוד. בערב השנה האזרחית החדשה, מתקיים מופע זיקוקים מרהיב, אליו מגיעים מבקרים מכל רחבי אנגליה והעולם.

ניו-יורק

ניו-יורק היא ללא ספק אחת הערים החגיגיות ביותר שבהן ניתן לחגוג את השנה החדשה. בשעת חצות שב-31 לדצמבר, נוהגים להתאסף בכיכר טיימס סקוור כמיליון מבלים, שנהנים ממופע זיקוקים, קונפטי ואורות, וזוכים לראות מוזיקאים מפורסמים. גולת הכותרת שבחגיגה הנהדרת הזו היא כדור מראות עצום, שיורד אל עבר החוגגים זה כבר למעלה מ-100 שנה בשעת השיא.

פראג

פראג אמנם נראית כמו מעין עיר אגדות לכל אורך השנה, אך בסביבות חג המולד והשנה החדשה, העיר עוטה מראה קסום אף יותר, שמתבטא בתאורת חג מנצנצת וקישוטים חגיגיים. בנוסף, בתקופה זו בשנה נערך גם שוק חג המולד, שבו נמכרים מעדנים מקומיים, קישוטים לחג, עבודות יד מרהיבות, יין חם ועוד.

וינה

בסביבות אמצע חודש נובמבר, נפתחים בווינה מעל לעשרה שווקי חג מולד שונים – חלקם גדולים ומוכרים וחלקם קטנים וצנועים יותר, והם ידועים בין שווקי חג המולד היפים והמרשימים ביותר בעולם. בשווקים הללו, ובפרט בשוק הגדול ברחבת בית העירייה בוינה, אשר מתהדרים בתפאורה של אורות מנצנצים ועוצרי נשימה, יחכו לכם מעל ל-100 דוכני שתייה חמה, סדנאות יצירה לילדים, אוכל טעים, חנויות מזכרות, דוכני עבודות יד ומגוון של הפעלות כמו למשל מסלולי החלקה על הקרח.

פינלנד

אם אתם רוצים ליהנות מחג מולד קלאסי במיוחד, תמיד תוכלו לבקר ברובניימי – עיר הממוקמת בצפון פינלנד ונחשבת לבירת לפלנד. בחודש דצמבר, העיר מתכסה בשלג ומתהדרת בעצי אשוח אשר מוארים בתאורה חגיגית במיוחד. בנוסף, בסמוך לעיר קיים כפר קטן וציורי, שעל פי המסורת נחשב למקום שממנו יוצא סנטה קלאוס בחג המולד על מנת לחלק מתנות לילדים בכל רחבי העולם.

פריז

בחג המולד, מעטר את שדרות שאנז אליזה שוק יפהפה, שמכיל למעלה מ-400 עצי אשוח מקושטים, מאות דוכני אוכל, שתייה וקינוחים, ואטרקציות מהנות כמו החלקה על הקרח. כיאה לבירת הפטיסרי של העולם, בפריז תוכלו למצוא בשווקים מגוון מאכלים ייחודים לעונה כמו קרמבו צרפתי, עוגות ג'ינג'ר מיוחדות, נוגט אמיתי, שוקו חם מעולה ועוד.

אמסטרדם

בדצמבר, חגיגות השנה החדשה וחג המולד באמסטרדם נכנסות להילוך גבוה, וכוללות בין היתר את שוק החורף המפורסם Amsterdam Winter Paradise. מדובר בשוק ענק וחגיגי במיוחד, בו ניתן ליהנות מזירה ענקית של החלקה על הקרח, אוכל רחוב, דוכני מתנות ומופעים מקומיים.

סידני

אם אתם לא מחובבי החורף, סידני שבאוסטרליה היא היעד המושלם עבורכם לחג המולד והשנה החדשה. גשר הנמל המפורסם שבסידני, יחד עם היכל העיר ובית האופרה, מעוטרים כולם באורות החג והופכים את העיר לנוצצת יותר מתמיד. בנוסף, בתקופה זו בשנה, ברחובות העיר קיימים גם מגוון של שווקי חג, היריד השנתי של סנטה קלאוס ואווירה חגיגית במיוחד.

חופשת חורף קסומה

למרות שגם לחופשת קיץ יש את היתרונות הברורים שלה, לא ניתן לשחזר את הקסם המצוי בחופשת חורף בתקופת חג המולד. האורות, הניחוחות, הצבעים, ואם יהיה לכם מזל, גם פתיתי השלג הצחורים, הופכים את התקופה הזו ברחבי העולם לתקופה קסומה ובלתי נשכחת, ולטיול שכל אחד חייב לצאת אליו, לפחות פעם אחת.

*בכפוף לאישור החברה ותנאיה. המלווה ישראכרט מימון בע"מ. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

**הפרסום איננו מהווה הצעה ו/או התחייבות למתן הלוואה/אשראי.

***מידע כללי בלבד. אין לראות באמור משום המלצה ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עבודה בהייטק בירושלים

איך למצוא עבודה בהייטק בירושלים – מדריך מקיף למחפשי עבודה

מחפשים לעבוד בתעשיית ההייטק בירושלים, ישראל? עם המוניטין ההולך וגדל של העיר כמרכז לחדשנות וטכנולוגיה, יש הרבה הזדמנויות למחפשי עבודה בתחום זה. עם זאת, ניווט בשוק העבודה יכול להיות מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בענף. במדריך מקיף זה נספק לכם טיפים ואסטרטגיות שיעזרו לכם למצוא עבודה בהייטק באזור ירושלים.

חקירות פרטיות

מהו המחיר של חקירות פרטיות?

חקירות פרטיות תמיד עוררו את הסקרנות והקסם של אנשים ברחבי העולם. חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות, בפתרון תעלומות ובמתן תובנות חשובות לגבי עניינים שונים. עם זאת, לשירותי החוקרים הפרטיים יש מחיר, והבנת הגורמים המשפיעים על עלות החקירות הפרטיות חיונית למי שמבקש להעסיק שירותים כאלה.

ביטוח רכב

ביטוח חובה מול ביטוח מקיף בתחום ביטוח הרכב

ביטוח רכב הוא מרכיב קריטי בבעלות אחראית על רכב, המספק הגנה פיננסית ושקט נפשי לנהגים במקרה של תאונות, נזקים או חבות בכביש. בתחום ביטוח הרכב בולטים שני סוגי כיסויים חיוניים: ביטוח חובה וביטוח מקיף. ההבחנה בין ביטוח חובה, שהוא לרוב חובה בחוק, לבין ביטוח מקיף, המציע כיסוי נרחב לסיכונים שונים, הוא המפתח להבנת הניואנסים של ביטוח רכב ולבחירת רמת ההגנה הנכונה לרכב.

הרגלי שתיה נכונה

כמה מים באמת צריך לשתות? איך לאמץ הרגלי שתייה נכונה בקרב כל בני המשפחה? כיצד ניתן לעודד את בני המשפחה

אביטל חורף עורך דין לענייני משפחה

אביטל חורף – עורכי דין לענייני משפחה בירושלים

כאשר מדובר בסכסוכי משפחה, בחירת עורך דין מנוסה ומקצועי היא קריטית. עורכי דין לענייני משפחה בירושלים, כמו אביטל חורף, מספקים ייצוג משפטי מסור ותמיכה רגשית ללקוחותיהם בתקופות מאתגרות אלה. בין אם אתם עומדים בפני הליכי גירושין, מאבקי משמורת או סוגיות מזונות, עורך דין לענייני משפחה בירושלים ידאג לאינטרסים שלכם ויעזור לכם לנווט במערכת המשפטית המורכבת.