קרדיט תמונה: freepik

קורס nlp לנשים בלבד

מתעניינת בשיטת nlp? מחפשת קורס מקצועי בתחום לנשים בלבד? כאן תקבלי מידע על התחום. על הייחודיות שלו, מקום הלימוד המומלץ ואפשרויות תעסוקה.

 

שיטת nlp – מהי?

שיטה זו נחשבת לשיטה יעילה וקצרה היוצרת שינוי משמעותי ועמוק. יעילות השיטה ועוצמתה נובעות משילוב שלושה תחומים של מדע:

תחום הקשר התייחסות
Neuro – נוירולוגיה התחום הפיזיולוגי – נוירולוגי מתייחס לכל הקורה במח
Linguistic- – בלשנות התחום השפתי מתייחס למחשבות ותקשורת של האדם עם עצמו ואחרים.
Programing- – מדעי התנהגות תחום ה'תכנות' מתייחס לדפוסי התנהגות, דפוסי חשיבה והרגלים.

 

השיטה מציעה מגוון טכניקות לארגון המוח במטרה להגיע לתוצאות רצויות תוך כדי שימוש ביכולות פנימיות ונלמדת בקורס nlp.

 

על מה מבוססת השיטה?

טכניקות אלו מבוססות על חקר המצוינות של דמויות בולטות מתחומים שונים מתוך התמקדות ושימת לב לדרך בה הם מבצעים את מעשיהם. מתצפית ומודלינג אלו נוצרה גישה קלה וחדשנית אך מחוללת תוצאות מרשימות בטווח זמן קצר.

כידוע, העשייה היומיומית, וכן חוסר העשייה, מורכבים מ-85% ויותר של תכנים המצויים בתת מודע, שיטה זו מלמדת כיצד יצור קשר עם תכנים תת מודעים ולהוביל שינויים מהותיים שבמהלכם נוצר חיבור בין הגוף לנפש המביא לידי שינוי בהתנהגות, ברגש ובבריאות.

 

שיטת nlp – היכן?

במכללת מעינות לרפואה משלימה תוכלי לרכוש את המקצוע שיפתח לך אפשרויות תעסוקה מתגמלות וייחודיות מתוך תחושת סיפוק ושליחות ברמה הגבוהה ביותר. הקורס יקנה מיומנויות, כלים להעצמה אישית, פיתוח תקשורת בינאישית איכותית, כלי התמודדות עם קונפליקטים, שחרור מהרגלים שליליים ומתלות, פיתוח עצמאות, הפגת חרדות, מתחים ופוביות ועוד כלים נוספים.

 

קהל היעד

למי הקורס פונה?

  • לכל אחת המעוניינת לעבור תהליך עמוק ויסודי ולקבל כלים להעצמה אישית.
  • נשות מקצוע המעוניינות לרכוש עוד כלי טיפולי.
  • לכל אחת המעוניינת לרכוש מקצוע בתחום הטיפול ולהיטיב עם בני אדם.

 

מה עוד חשוב לדעת?

ישנם שני תנאי קבלה ללימודי הקורס. לאחר עמידה בתנאים אלו ניתן להמשיך הלאה בתהליך.

התנאים:

  • אבחון גרפולוגי.
  • ראיון אישי.

לאחר הקבלה יתכנו מלגות ומענקים מטעם המכללה שיקלו על המימון של לימודים אלו, לימודים בפיקוח ושיתוף פעולה עם האוניברסיטה הפתוחה – לימודי החוץ, המבטיחים תעודה מוכרת ונחשבת

 

אפשרויות תעסוקה

אפשרויות התעסוקה לאחר לימוד השיטה הינן רבות ומגוונות. כאן נכיר כמה מהן.

  • בתי חולים – כיום, קיימות במרבית בתי החולים מחלקות לרפואה משלימה. במחלקות אלו משתלבות מטפלות טובת ומנוסות בתחום.
  • בתי מרקחת – בבתי מרקחת ובפארמים השונים, חנויות טבע ודומיהם גם יש ביקוש ליועצי תזונה ותוספים בעלי הכשרה ממקום מוכר כדי לתת ייעוץ נכון. (תוספי תזונה, תזונה נכונה, שמניים אתריים ועוד).
  • מרכזים רפואיים – בקופות החולים קיימות מחלקות העוסקות ברפואה משלימה ומעסיקות מטפלים שעברו הכשרה מקצועית בתחום הרפואה המשלימה במגוון תחומי טיפול רחב. בוגרות רבות מועסקות בקופות החולים השונות.
  • קליניקה פרטית – ניתן לפתוח לאחר השלמת הלימודים קליניקה מצליחה בתחום טיפול זה או להקים סניף בתפוצה ארצית של קליניקה פרטית גדולה מתוך קשת רחבה של קליניקות פרטיות.

 

לסיכום

קורס nlp לנשים בלבד, הוא בשורה מרעננת בעולם לימודי הטיפול. שיטת הטיפול הינה קצרה וממוקדת אך יוצרת שינוי תודעתי עמוק ומשלבת שלושה תחומי מדע. את השיטה ניתן ללמוד במכללת מעיינות בקבוצה סגורה לנשים בלבד. הקורס מיועד לכל אחת המעוניינת להעמיק בתחום, לרכוש כלי טיפולי או להיטיב בשליחות שהיא מקור פרנסה. אפשרויות התעסוקה הינן מגוונות החל מבתי חולים ועד לקליניקות פרטיות. בקיצור לימודי nlp  לנשים, הם בשורה לכל אחת המחפשת מקור פרנסה מרתק, ייחודי ומיטיב.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עבודה בהייטק בירושלים

איך למצוא עבודה בהייטק בירושלים – מדריך מקיף למחפשי עבודה

מחפשים לעבוד בתעשיית ההייטק בירושלים, ישראל? עם המוניטין ההולך וגדל של העיר כמרכז לחדשנות וטכנולוגיה, יש הרבה הזדמנויות למחפשי עבודה בתחום זה. עם זאת, ניווט בשוק העבודה יכול להיות מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בענף. במדריך מקיף זה נספק לכם טיפים ואסטרטגיות שיעזרו לכם למצוא עבודה בהייטק באזור ירושלים.

חקירות פרטיות

מהו המחיר של חקירות פרטיות?

חקירות פרטיות תמיד עוררו את הסקרנות והקסם של אנשים ברחבי העולם. חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות, בפתרון תעלומות ובמתן תובנות חשובות לגבי עניינים שונים. עם זאת, לשירותי החוקרים הפרטיים יש מחיר, והבנת הגורמים המשפיעים על עלות החקירות הפרטיות חיונית למי שמבקש להעסיק שירותים כאלה.

ביטוח רכב

ביטוח חובה מול ביטוח מקיף בתחום ביטוח הרכב

ביטוח רכב הוא מרכיב קריטי בבעלות אחראית על רכב, המספק הגנה פיננסית ושקט נפשי לנהגים במקרה של תאונות, נזקים או חבות בכביש. בתחום ביטוח הרכב בולטים שני סוגי כיסויים חיוניים: ביטוח חובה וביטוח מקיף. ההבחנה בין ביטוח חובה, שהוא לרוב חובה בחוק, לבין ביטוח מקיף, המציע כיסוי נרחב לסיכונים שונים, הוא המפתח להבנת הניואנסים של ביטוח רכב ולבחירת רמת ההגנה הנכונה לרכב.

הרגלי שתיה נכונה

כמה מים באמת צריך לשתות? איך לאמץ הרגלי שתייה נכונה בקרב כל בני המשפחה? כיצד ניתן לעודד את בני המשפחה

אביטל חורף עורך דין לענייני משפחה

אביטל חורף – עורכי דין לענייני משפחה בירושלים

כאשר מדובר בסכסוכי משפחה, בחירת עורך דין מנוסה ומקצועי היא קריטית. עורכי דין לענייני משפחה בירושלים, כמו אביטל חורף, מספקים ייצוג משפטי מסור ותמיכה רגשית ללקוחותיהם בתקופות מאתגרות אלה. בין אם אתם עומדים בפני הליכי גירושין, מאבקי משמורת או סוגיות מזונות, עורך דין לענייני משפחה בירושלים ידאג לאינטרסים שלכם ויעזור לכם לנווט במערכת המשפטית המורכבת.