קרדיט תמונה: freepik

טרנד שילוב השרשראות: איך לשלב נכון?

אין כמו שרשרת לשדרג את הלוק ומדוע להסתפק באחת, כשכיום נפוץ טרנד שילוב השרשראות ואפשר לחבר ביניהם ולענוד מספר שרשראות בו זמנית?
מדובר בתופעה אופנתית שצוברת תאוצה של יצירת שכבות בין שרשראות להעצמת ההופעה.
אבל כמובן לפני שעונדים אחת עם השנייה, חשוב לחשוב על קומבינציות יצירתיות והרמוניות, כך שהתוצאה תהיה מחמיאה ולא עמוסה או קיטשית מדי.
מתלבטות איך למזג נכון? לפניכן מספר המלצות יעילות לבחירת שרשראות שייראו נהדר זו עם זו תוך התייחסות לפרמטרים חשובים של אורך, גוון, נוכחות התליונים ברקע ועל מה לשים דגש בבחירת כל אחד מתכשיטים הנבחרים, החל מחומר הגלם ועד המשקל של התכשיט.

 

משחק מעניין בין אורכים

כדי שאחת לא תסווה את השנייה, כדאי לפנות מקום של כבוד לכל אחת מהשרשראות ולבחור שרשרת באורכים שונים. אחת תהיה ארוכה ואחת קצרה ואחת תבלוט ביניהן.
אפשר להתייחס לזו הארוכה כמי שתוחמת את הגבול התחתון של קו הצוואר וזו הקצרה צמודה יותר ותוחמת את הגבול העליון שלו.

 

מפגש מסוגנן בין הניטראלית והדומיננטית

בתכנון שילוב בין שרשראות ניתן גם לשחק בין העובי של כל אחד מהתכשיטים: עבים למדי ודקיקים למדי וכל תכשיט יקבל את הפוקוס המגיע לו וביחד גם ייווצרו שכבות מסקרנות.
החליטו אם התכשיטים יגעו בחולצה או רק יקשטו את המחשוף ובהתאם לכך תדעו לבחור את האורכים הרלבנטיים.
אפשר להחליט מראש על ניטראלית בעוד אחת אחרת תהיה מוקד המשיכה האולטימטיבי כמו שרשרת הצהרתית עם תליון מודגש או מאסיבי בשילוב שרשראות מינימליסטיות, קלילות ואווריריות שיפנו עבורה את מרכז הבמה.
מבחינת תליונים, גם במקרה הזה יש לשים לב שהתליונים לא מכבידים מדי על ההופעה המושגת. לרוב נעדיף מספר שרשראות נטולות תליונים או בעלות אבנים קטנות או חרוזים קטנים ושרשרת אחת שהיא זו שנחשבת למוקד הכוח וההשפעה של ההופעה בעלת תליונים בולטים לעין המתבוננת, כזאת שמכתיבה את ההופעה ונותנת את הטון.

סגנון אחיד או מנוגד?

שאלה נוספת שכדאי לשאול את עצמכן בבחירת שילובים בין התכשיטים קשורה לסגנון המוביל.
האם תרצו למזג בין תכשיטם שיתכתבו באותה שפה וויזואלית כמו וינטאג' או טאץ' מודרני או תעדיפו שלכל אחת מהשרשראות תהיה אישיות משל עצמה וכל אחת תייצג סגנון קצת אחר.
אפשר לחבר את אחד התכשיטים לסגנון הלבוש והיתר יוסיפו קונטרסט מעניין. נושא הטקסטורה אף הוא בעל חשיבות כשיש שרשראות מחוספסות ואחרות בגימור מאט ויש תכשיטים מטאליים יותר. אתן מחליטות אם ללכת על גימור אחיד שלם או לייצר עניין באמצעות ניגודים.

 

לרווח או לצופף? זו השאלה

נושא ענידת התכשיטים אף הוא דורש התייחסות מקדימה כאשר מעצבים את הסטיילינג הנבחר. האם ברצונכן לענוד את התכשיטים צמודים זה לזה או לאוורר ולרווח ביניהם.
האווריריות והמרווחים תלויים בעיקר בשטח העור החשוף שנותר וקו הצוואר והבגד שנבחר אך גם בעובי שלהן.
זכרו את עניין הנוחות, אינכן רוצות לסרבל את ההופעה יתר על המידה ורוב הסיכויים שתעדיפו לענוד תכשיטים מחמיאים שילוו אתכן גם תוך כדי תנועה ופעילות.
בדקו שהשרשראות אינכן מסתבכות אחת בשנייה בעת ענידה או בעת הסרתן כך שתוכלו לשמור עליהן איכותיות ודקורטיביות לאורך זמן.
אל תתפשרו על סוג המותג ואיכות התכשיטים, כסף סטרלינג 925 או ציפוי מזהב. היו קשובות למפרט הטכני של כל שרשרת על מנת לבחון מראש את אורכן, משקלן, חומר הגלם ובחרו במותג אמין כך שהן יגיעו בזמן. כעת כל שנותר לכן זה למצוא את השידוכים האופנתיים האולטימטיביים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עבודה בהייטק בירושלים

איך למצוא עבודה בהייטק בירושלים – מדריך מקיף למחפשי עבודה

מחפשים לעבוד בתעשיית ההייטק בירושלים, ישראל? עם המוניטין ההולך וגדל של העיר כמרכז לחדשנות וטכנולוגיה, יש הרבה הזדמנויות למחפשי עבודה בתחום זה. עם זאת, ניווט בשוק העבודה יכול להיות מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בענף. במדריך מקיף זה נספק לכם טיפים ואסטרטגיות שיעזרו לכם למצוא עבודה בהייטק באזור ירושלים.

חקירות פרטיות

מהו המחיר של חקירות פרטיות?

חקירות פרטיות תמיד עוררו את הסקרנות והקסם של אנשים ברחבי העולם. חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות, בפתרון תעלומות ובמתן תובנות חשובות לגבי עניינים שונים. עם זאת, לשירותי החוקרים הפרטיים יש מחיר, והבנת הגורמים המשפיעים על עלות החקירות הפרטיות חיונית למי שמבקש להעסיק שירותים כאלה.

ביטוח רכב

ביטוח חובה מול ביטוח מקיף בתחום ביטוח הרכב

ביטוח רכב הוא מרכיב קריטי בבעלות אחראית על רכב, המספק הגנה פיננסית ושקט נפשי לנהגים במקרה של תאונות, נזקים או חבות בכביש. בתחום ביטוח הרכב בולטים שני סוגי כיסויים חיוניים: ביטוח חובה וביטוח מקיף. ההבחנה בין ביטוח חובה, שהוא לרוב חובה בחוק, לבין ביטוח מקיף, המציע כיסוי נרחב לסיכונים שונים, הוא המפתח להבנת הניואנסים של ביטוח רכב ולבחירת רמת ההגנה הנכונה לרכב.

הרגלי שתיה נכונה

כמה מים באמת צריך לשתות? איך לאמץ הרגלי שתייה נכונה בקרב כל בני המשפחה? כיצד ניתן לעודד את בני המשפחה

אביטל חורף עורך דין לענייני משפחה

אביטל חורף – עורכי דין לענייני משפחה בירושלים

כאשר מדובר בסכסוכי משפחה, בחירת עורך דין מנוסה ומקצועי היא קריטית. עורכי דין לענייני משפחה בירושלים, כמו אביטל חורף, מספקים ייצוג משפטי מסור ותמיכה רגשית ללקוחותיהם בתקופות מאתגרות אלה. בין אם אתם עומדים בפני הליכי גירושין, מאבקי משמורת או סוגיות מזונות, עורך דין לענייני משפחה בירושלים ידאג לאינטרסים שלכם ויעזור לכם לנווט במערכת המשפטית המורכבת.