קרדיט תמונה: istockphoto

המדריך להשוואת מחירים בביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית הפך בשנים האחרונות לביטוח חובה כמעט עבור כל בעל עסק, מאחר ואחוז תביעות הרשלנות שמוגשות לבתי המשפט בשנים האחרונים רק הולך וגובר. נשאלת השאלה האם יש דרך להוזיל עלויות בביטוח אחריות מקצועית ובאיזה מחיר. על כך במאמר שלפניכם.

 

ביטוח חשוב לכל בעל עסק באשר הוא

ביטוח אחריות מקצועית הוא לא עוד ביטוח. מדובר בביטוח חשוב מאין כמוהו, ובמיוחד עבור בעלי עסקים שעוסקים במקצועות חופשיים, יועצים למיניהם, נותני שירות ובעלי מקצוע. בשנים האחרונות עסקים אלה מתמודדים עם יותר ויותר תביעות רשלנות, והמערכת המשפטית קורסת תחת העומס, בין אם התביעות מוצדקות ובין אם לא.

עלות הגנה משפטית גבוהה מאוד בתביעות מסוג זה, שלא לדבר על סכום הפיצויים האסטרונומי שבדרך כלל בית המשפט פוסק לטובת התובע. רוב בעלי העסקים פשוט לא מסוגלים לעמוד בהוצאות האלה, ובלא מעט מקרים הם נאלצים פשוט לסגור את העסק ולהגיע אפילו עד מצב של פשיטת רגל. החדשות הטובות שניתן להתמודד עם מצבים כאלה באמצעות פוליסת ביטוח אחריות מקצועית שמספקת לכם הגנה כלכלית ומכסה את כל ההוצאות המשפטיות שלכם מ- א' ועד ת', בהתאם לכיסוי שקבעתם. כמו כן קיימת אפשרות לשדרג אותה וליהנות מכיסויים נוספים ומשקט נפשי.

 

מה יכול להשפיע על מחיר ביטוח אחריות מקצועית?

"גובה הפרמיה עשוי להשתנות בין עסקים שונים, גם אם תחום עיסוקם זהה. כמו בכל ביטוח ישנם קריטריונים שמשפיעים על גובה הפרמיה ויכולים להוזיל אותה או לייקר את מחיר ביטוח אחריות מקצועית", מסביר שמוליק קטלר, סוכן ביטוח והבעלים של X, "לדוגמה, גבוה האחריות שבעל העסק מעוניין לרכוש, הנזק הפוטנציאלי שעלול להיגרם לו, הסיכונים אשר אליהם הוא חשוף במסגרת עבודתו, כמה הוא מכניס, כמה עובדים הוא מעסיק – כל אחד מהפרמטרים האלה יכולים בקלות לייקר או להוזיל את המחיר".

"בדומה לביטוח רכב, גם ההיסטוריה הביטוחית והנתונים האישיים של בעל העסק יכולים להשפיע משמעותית", מוסיף קטלר. "חברות הביטוח מעוניינות להפחית את הסיכונים שלה למינימום, ולכן אנשים שבעבר כבר נתבעו בגין רשלנות מקצועית, ישלמו הרבה יותר על הפוליסה בהשוואה לאנשים עם עבר ביטוחי נקי. אבל גם אז אפשר לעשות השוואת מחירים לביטוח אחריות מקצועית, כדי למצוא את הפוליסה המשתלמת ביותר".

"עוד עניין חשוב שעשוי להשפיע מאוד על מחיר הפרמיה, הוא תקופת הכיסוי הרצויה", אומר קטלר, "קיימות שתי אפשרויות לתקופת הכיסוי של הפוליסה: אפשרות ראשונה מכסה תביעות שהוגשו על אירועים שהתרחשו רק כל עוד הפוליסה בתוקף תהיה זולה יותר בהשוואה לאפשרות השנייה, שמכסה לאירועים שהפוליסה היתה בתוקף עד לתקופת ההתיישנות שלהם. כלומר גם אם פג תוקפה של הפוליסה, אך האירוע התרחש בזמן שהיתה בתוקף, תקבלו כיסוי".

"נושא ההשתתפות עצמית גם יכול להשפיע על דמי הפרמיה החודשית שתשלמו, ממש כמו בביטוחים אחרים", קטלר מזכיר. "אם אתם רוצים להוזיל את דמי הפרמיה, בקשו מחברת הביטוח אפשרות לתשלום השתתפות עצמית גבוה יותר".

 

השוואת מחירים עושים עם המומחים

ביטוח אחריות מקצועית הוא נושא מורכב ורגיש, על מנת להשוות בין כל הפוליסות שמציעות חברות הביטוח מומלץ מאוד לגשת לסוכן שמתמחה בתחום זה כדי לבצע השוואה מקיפה, מקצועית ואמינה ולהתאמת הפוליסה המשתלמת. מעוניינים לקבל ייעוץ? פנו עוד היום אל המומחים של פתרונות עדיפים – סוכנות לביטוח שעוסקים בתחום כבר עשרות שנים, מלווים במקצועיות ובאדיבות אינספור לקוחות מרוצים ומייצגים אותם מול החברות המובילות בתחום הביטוח.

לסרטון לחצו כאן

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עבודה בהייטק בירושלים

איך למצוא עבודה בהייטק בירושלים – מדריך מקיף למחפשי עבודה

מחפשים לעבוד בתעשיית ההייטק בירושלים, ישראל? עם המוניטין ההולך וגדל של העיר כמרכז לחדשנות וטכנולוגיה, יש הרבה הזדמנויות למחפשי עבודה בתחום זה. עם זאת, ניווט בשוק העבודה יכול להיות מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בענף. במדריך מקיף זה נספק לכם טיפים ואסטרטגיות שיעזרו לכם למצוא עבודה בהייטק באזור ירושלים.

חקירות פרטיות

מהו המחיר של חקירות פרטיות?

חקירות פרטיות תמיד עוררו את הסקרנות והקסם של אנשים ברחבי העולם. חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות, בפתרון תעלומות ובמתן תובנות חשובות לגבי עניינים שונים. עם זאת, לשירותי החוקרים הפרטיים יש מחיר, והבנת הגורמים המשפיעים על עלות החקירות הפרטיות חיונית למי שמבקש להעסיק שירותים כאלה.

ביטוח רכב

ביטוח חובה מול ביטוח מקיף בתחום ביטוח הרכב

ביטוח רכב הוא מרכיב קריטי בבעלות אחראית על רכב, המספק הגנה פיננסית ושקט נפשי לנהגים במקרה של תאונות, נזקים או חבות בכביש. בתחום ביטוח הרכב בולטים שני סוגי כיסויים חיוניים: ביטוח חובה וביטוח מקיף. ההבחנה בין ביטוח חובה, שהוא לרוב חובה בחוק, לבין ביטוח מקיף, המציע כיסוי נרחב לסיכונים שונים, הוא המפתח להבנת הניואנסים של ביטוח רכב ולבחירת רמת ההגנה הנכונה לרכב.

הרגלי שתיה נכונה

כמה מים באמת צריך לשתות? איך לאמץ הרגלי שתייה נכונה בקרב כל בני המשפחה? כיצד ניתן לעודד את בני המשפחה

אביטל חורף עורך דין לענייני משפחה

אביטל חורף – עורכי דין לענייני משפחה בירושלים

כאשר מדובר בסכסוכי משפחה, בחירת עורך דין מנוסה ומקצועי היא קריטית. עורכי דין לענייני משפחה בירושלים, כמו אביטל חורף, מספקים ייצוג משפטי מסור ותמיכה רגשית ללקוחותיהם בתקופות מאתגרות אלה. בין אם אתם עומדים בפני הליכי גירושין, מאבקי משמורת או סוגיות מזונות, עורך דין לענייני משפחה בירושלים ידאג לאינטרסים שלכם ויעזור לכם לנווט במערכת המשפטית המורכבת.