קרדיט תמונה: freepik

אימפריית לגו עכשיו גם בחנויות ובאונליין

קשה לדמיין עולם בלי לגו. אבני הבנייה האהובים הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים ונבחרו פעמיים לצעצוע המאה.
הלגו החל את דרכו בבית מלאכה דני בהתחלה כפיתוח ייחודי של קוביות העץ המסורתיות ועם השנים פותחו לבני הפלסטיק המגוונות בעלות יכולת הנעילה הפשוטה שמוכרת לנו כיום.
על לבנת הלגו המודרנית נרשם פטנט ב-1958 ומאז הכל היסטוריה. לגו מובילה בתחומה עם דמויות אהובות ודגמים ייחודיים וכובשת כל פעם מחדש את ליבם של הקטנים והגדולים.
עכשיו סוף סוף נפתחה חנות לגו רשמית גם בארץ, כולל אתר אינטרנט שדרכם ניתן לרכוש את מוצרי הלגו במחירים אטרקטיביים וזו רק ההתחלה.
בקרוב יושקו סניפים נוספים ויציעו כמו החנות האייקונית בדיזינגוף סנטר את חוויית הלגו האולטימטיבית.

 

חוויית לגו שאין כמוה בישראל

החנות הישראלית הרשמית https://lego.certifiedstore.co.il/ מעוצבת ופועלת בסטנדרטים הבינלאומיים של חנויות לגו ברחבי העולם: חנות הקונספט הייחודית בתל-אביב משתרעת על פני 240 מ"ר ומעוצבת בסגנון חנויות העתיד של לגו כולל פסלים בתלת ממד, מסכים דיגיטליים ועוד הפתעות וריגושים.
החנות מודגשת בצהוב שבולט למרחקים כך שלא תוכלו לפספס אותה ומציעה היצע מסחרר של פריטי לגו מכל הסוגים. מלבד הקוביות הקלאסיות החנות מציגה מוצרים בלעדיים שניתן להשיג רק בחנויות רשמיות.
השהייה בחנות קסומה וכל חובב לגו ירגיש כאן בבית כאשר הצוות "הבנאים" (המוכרים בשפה של עולם הלגו) עבר הכשרה מקיפה ויידע לכוון אתכם למוצרי הלגו המבוקשים ולסייע לכם בכל שאלה בנושא.
אתר האינטרנט לגו הרשמי בישראל מספק אף הוא חוויית גלישה ורכישה ידידותית ומהנה במחירים שאסור לפספס. באתר ניתן לבחור תוצאות לפי נושאים שמעניינים כמו נינג'גו, מיינקראפט, דיסני, פארק היורה ועוד וכן תחומי עניין דוגמת חללי, כלי רכב, רובוטים. ניתן לשאוב רעיונות ללגו בהתאם לגיל המבוקש או לפי קטגוריית מחיר.
בכל מקרה, רכישה מהחנות והאתר הרשמי מאפשרת ליהנות ממחירים שווים וגם לקנות בראש שקט  מהגורם הרשמי וכך לדעת שבטוח מדובר בלגו המקורי.

נפלאות המשחק בלגו

מותג לגו הפך במרוצת השנים לחביב הקהל ומסיבות רבות: הוא מאפשר משחק פרי סטייל או משחק מובנה אם בחרתם דגם או הרכבה לפי מודל ולא מפסיק לחדש עם ערכות מסקרנות וסטים יצירתיים לפי סרטים, סדרות וגיבורים אהובים.
משחק בלגו נחשב למשחק שיכול להועיל לילדים במישורים רבים: פיתוח המוטוריקה העדינה ופיתוח יכולות מרחביות. לגו הוא משחק שיכול להתקיים בצורה פרטנית עצמאית או בהרכב קבוצתי משותף וכאשר משחקים בו יחדיו הוא יכול להועיל מאוד בכל הנוגע לעבודת צוות, שיתופי פעולה ותקשורת טובה.
באמצעות המשחק בלגו הילדים משכללים את החשיבה היצירתית וגם לומדים על כמויות ומספרים. עולם הדמיון הוא חלק בלתי נפרד מהמשחק בלגו כאשר מרכיבים ארמון, טירה, בית עם דמויות ויוצקים עולם תוכן למשחק.
הפעילות עם לגו יכולה לשפר מאוד את יכולת המיקוד והריכוז ותשומת הלב לפרטים הקטנים בתהליכי ההרכבה וכן במעקב אחר ההוראות.
ניתן לשחק במשחק ביחד עם ההורים וליהנות גם מהאלמנט העיצובי האמנותי של יצירות הלגו לאחר הרכבה שיעטרו את החלל.
מדובר בהזדמנות נפלאה לנתק את הילדים מהמסכים ולהציע להם פעילות מסוג אחר כאשר גם ההורים, כאמור, יכולים לקחת חלק בבנייה וליהנות ממנה.
לגו מאפשר לכם גם להיות חלק מקהילה מגובשת, להחליף רעיונות וליצור ביחד מאבני לגו – אין רגע משעמם. כעת תוכלו ליהנות מכל היתרונות המופלאים של בנייה עם לגו במחירים מצוינים מבלי לצאת מגבולות הארץ או לחפש באתרים בחו"ל. ניתן לגלוש לאתר הרשמי של לגו ישראל או לבקר בחנות הראשונה שנפתחה ולהתחדש בלגו.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עבודה בהייטק בירושלים

איך למצוא עבודה בהייטק בירושלים – מדריך מקיף למחפשי עבודה

מחפשים לעבוד בתעשיית ההייטק בירושלים, ישראל? עם המוניטין ההולך וגדל של העיר כמרכז לחדשנות וטכנולוגיה, יש הרבה הזדמנויות למחפשי עבודה בתחום זה. עם זאת, ניווט בשוק העבודה יכול להיות מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בענף. במדריך מקיף זה נספק לכם טיפים ואסטרטגיות שיעזרו לכם למצוא עבודה בהייטק באזור ירושלים.

חקירות פרטיות

מהו המחיר של חקירות פרטיות?

חקירות פרטיות תמיד עוררו את הסקרנות והקסם של אנשים ברחבי העולם. חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות, בפתרון תעלומות ובמתן תובנות חשובות לגבי עניינים שונים. עם זאת, לשירותי החוקרים הפרטיים יש מחיר, והבנת הגורמים המשפיעים על עלות החקירות הפרטיות חיונית למי שמבקש להעסיק שירותים כאלה.

ביטוח רכב

ביטוח חובה מול ביטוח מקיף בתחום ביטוח הרכב

ביטוח רכב הוא מרכיב קריטי בבעלות אחראית על רכב, המספק הגנה פיננסית ושקט נפשי לנהגים במקרה של תאונות, נזקים או חבות בכביש. בתחום ביטוח הרכב בולטים שני סוגי כיסויים חיוניים: ביטוח חובה וביטוח מקיף. ההבחנה בין ביטוח חובה, שהוא לרוב חובה בחוק, לבין ביטוח מקיף, המציע כיסוי נרחב לסיכונים שונים, הוא המפתח להבנת הניואנסים של ביטוח רכב ולבחירת רמת ההגנה הנכונה לרכב.

הרגלי שתיה נכונה

כמה מים באמת צריך לשתות? איך לאמץ הרגלי שתייה נכונה בקרב כל בני המשפחה? כיצד ניתן לעודד את בני המשפחה

אביטל חורף עורך דין לענייני משפחה

אביטל חורף – עורכי דין לענייני משפחה בירושלים

כאשר מדובר בסכסוכי משפחה, בחירת עורך דין מנוסה ומקצועי היא קריטית. עורכי דין לענייני משפחה בירושלים, כמו אביטל חורף, מספקים ייצוג משפטי מסור ותמיכה רגשית ללקוחותיהם בתקופות מאתגרות אלה. בין אם אתם עומדים בפני הליכי גירושין, מאבקי משמורת או סוגיות מזונות, עורך דין לענייני משפחה בירושלים ידאג לאינטרסים שלכם ויעזור לכם לנווט במערכת המשפטית המורכבת.