קרדיט תמונה: freepik

ניקוי ספות ושטיחים בירושלים – איך מבצעים ניקוי מקצועי

השטיחים הם לא רק חלק חשוב מעיצוב ותדמית הבית או העסק שלכם, אלה גם רהיטים יקרי ערך שדורשים טיפוח ותחזוקה תמידית על מנת לשמור עליהם בריאים, נקיים ומטופחים. ניתן לבצע ניקוי ספות בירושלים לבד, אך לא בטוח שתצליחו להגיע לתוצאות מיטביות בהסרת כתמים, ניקוי אבק ובמיוחד נטרול ריחות. אך על ידי חברה מקצועית לניקוי ספות בירושלים אתם תוכלו להחזיר את הספה למראה החדש שלה, ממש כמו יום קנייתם מהחנות. בעזרת בעל מקצוע לניקוי ספות בירושלים ניתן לבצע ניקוי עמוק וקפדני לריפוד, כך שתוכלו לחדש את הספה שלכם במקום לקנות ספה חדשה, זה עשוי לעלות לכם פחות מעשירית מקניית ספה חדשה.

 

שיטת ניקוי שטיחים במפעל

חברת נקי מחדש מספקת ניקוי ספות ושטיחים בירושלים והסביבה תוך מתן שירות אישי וקפדני. עבור ניקוי שטיחים בירושלים אנו מסוגלים לספק ניקוי שטיחים במפעל מקצועי הכולל איסוף והחזרה עד הבית. כחלק מתהליך הניקוי אנו נאסוף את השטיח מהבית שלכם, נשנע אותו למפעל שלו ושם נבצע עבורו ניקוי בעזרת 6 שלבים מקצועיים כדלהלן:

  1. מכונת ניעור – שטיחים טומנים בתוכם כמויות מסחררות של אבק, חיידקים ואלרגנים. כדי לבצע ניקוי לשטיח באופן מקצועי חברת הניקיון חייבת להשתמש במכונת ניעור מקצועית. במכונת ניעור מקצועית השטיח נכנס לתהליך קפדני להסרת אבק וחיידקים. על ידי אלפי חובטים זעירים שחובטים בשטיח בעדינות נוציא את כל האבק מהשטיח.
  2. אמבטיית השרייה – עבור הסרת כתמים אנו נבצע התאמת חומרי ניקיון בהתאם לסוג השטיח, עבור שטיחי צמר נדרש להשתמש בחומר ניקוי המותאם לכך, וכן עברו ניקוי שטיחי משי או שטיחי שאגי.
  3. מכונת קרצוף – בשלב זה השטיח יכנס למכונת קרצוף מקצועית הפועלת בעזרת 4 מברשות המסתובבות ומקרצפת את השטיח ביסודיות. על ידי קרצוף מקצועי אנו מסוגלים להסיר את מירב הכתמים מהשטיח ובכך להחזיר אותו למראה חדש
  4. שטיפת השטיח – כעת לאחר הסרת הכתמים והאבק בשלב זה אנו נשטוף את השטיח בעזרת מים וחומרים המיועדים לכך. שטיפת השטיח מתבצעת בעזרת לחץ מים בוויסות מותאם.
  5. מכונת סחיטה – לאחר שטיפת השטיח על מנת לזרז את התהליך ולמנוע היווצרות עובש וטחב אנו נכניס את השטיח למכונת סחיטה המוציאה את כל המים וחומרי הניקיון ובכך משאירה את השטיח רק מעט לח, כך שבשלב הייבוש השטיח יתייבש במהרה.
  6. ייבוש השטיח – מומלץ לבצע ייבוש לשטיח בחדר המותאם לכך ובחלל עם טמפרטורה מבוקרת. שטיחי צמר דורשים ייבוש בחום גבוה יותר מאשר שנין לבצע ייבוש לשטיח שאגי או שטיח סינטטי.

 

שיטת ניקוי ספות בבית הלקוח

על מנת לבצע ניקוי ספות באופן מקצועי נדרש מבעל המקצוע לבצע התאמת חומרים ושיטות פעולה בהתאם לסוג הספה ומטרת הניקיון. עבור ספות מכותנה ללא כתמים או עם כתמים בודדים ניתן להשתמש עם חומרים פחות אגרסיביים ובעלי PH נמוך. אך עבור ניקוי ספות מבד סינטטי עם הרבה כתמים וריח של שתן נדרש פעולה שונה. אלו השלבים לניקוי ספות בבית הלקוח:

  1. התאמת חומרים – כמו שכבר דיברנו, ניתן לבצע ניקוי ספות באלפי שיטות שונות – אך כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר חברת ניקוי הספות בירושלים חייבת לבצע התאמת חומרים בהתאם לסוג הספה שברשותכם.
  2. התזת החומרים – לאחר התאמת החומרים והכנתם אנו נרסס את החומרים בזהירות על גבי ריפוד הספה מכל הכיוונים. זה אולי נשמע פשוט, אך אם לא נזהרים בעל המקצוע עלול לרסס את חומרי הניקיון על הקירות והווילונות – לכן חשוב למצוא מעל מקצוע מיומן ואחראי.
  3. קרצוף – קרצוף הספה והריפוד הינה פעולה מוכרחת ורצויה במיוחד. ניתן לנקות את הספה גם בלי שלב זה, אך זה לא יהיה ניקוי עמוק כמו שיבוצע עם שימוש של קרצוף יסודי.
  4. הזרקה ויניקה – בשלב זה אנו נבצע שטיפה של הספה ובו זמנית שאיבה של הלכלוך וחומרי הניקיון. פעולת הזרקה ויניקה זוהי שיטה אמריקאית המוכחת כשיטה הבטוחה והיסודית ביותר לניקוי ריפודים וספות.

 

חברת נקי מחדש – חברה לניקוי ספות ושטיחים בפריסה ארצית

חברת נקי מחדש מספקת שירותי ניקוי ספות וניקוי שטיחים בירושלים ובפריסה ארצית רחבה. אנו משתמשים בחומרי ניקוי יעילים וירוקים המאושרים על ידי משרד הבריאות. באשר למכונות הניקוי שלנו אנו נעזרים במכונות החדישות והעוצמתיות ביותר – כך שללא ספק נוכל לממש את ההבטחה שלנו לכלל הלקוחות ולספק עבורם את התוצאות הטובות ביותר בהסרת כתמים וניקוי מקצועי.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תריסים

המדריך לתיקון תריסים בירושלים: הכוננים המובילים והמומלצים

בכל הנוגע לתיקון התריסים שלכם בירושלים, חיוני לבחור ספק בעל מוניטין ואמין. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, מציאת השירות המתאים יכולה להיות מכריעה. עם זאת, ישנן כמה חברות מובילות הבולטות בעבודה האיכותית ובשירות הלקוחות המצוין שלהן.

איטום גגות בקיץ

הקיץ זה הזמן הכי טוב לאטום את הגג

ההמלצה הגורפת של ביצוע איטום גג הוא כבר בחודשי הקיץ. בתקופת הקיץ מחיר העבודה יהיה במקרים רבים זול יותר מאשר בחורף, גם בגלל שהתקופה פחות עמוסה, וגם בגלל שהעבודה יותר קלה לביצוע עוד לפני שהבעיה מתרחשת ואין רטיבות.

עבודה בהייטק בירושלים

איך למצוא עבודה בהייטק בירושלים – מדריך מקיף למחפשי עבודה

מחפשים לעבוד בתעשיית ההייטק בירושלים, ישראל? עם המוניטין ההולך וגדל של העיר כמרכז לחדשנות וטכנולוגיה, יש הרבה הזדמנויות למחפשי עבודה בתחום זה. עם זאת, ניווט בשוק העבודה יכול להיות מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בענף. במדריך מקיף זה נספק לכם טיפים ואסטרטגיות שיעזרו לכם למצוא עבודה בהייטק באזור ירושלים.

חקירות פרטיות

מהו המחיר של חקירות פרטיות?

חקירות פרטיות תמיד עוררו את הסקרנות והקסם של אנשים ברחבי העולם. חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות, בפתרון תעלומות ובמתן תובנות חשובות לגבי עניינים שונים. עם זאת, לשירותי החוקרים הפרטיים יש מחיר, והבנת הגורמים המשפיעים על עלות החקירות הפרטיות חיונית למי שמבקש להעסיק שירותים כאלה.