בית ספר איור

בית ספר המעיין

בתי ספר יש הרבה, אבל בית ספר שבונה תכנית לימודים אישית לכל תלמיד, זה כבר יותר נדיר ואת זה בדיוק תוכלו למצוא במסגרת בית ספר המעיין, שהוא בית ספר לחינוך מיוחד בירושלים, ונחשב לאחד מבתי הספר הטובים ביותר בתחום החינוך המיוחד. לכל בית ספר יש אמנה ומדיניות, ובבית ספר המעיין מדובר במדיניות שגם מיושמת כחלק מתפיסת העולם הייחודית של בית הספר. מהי אותה מדיניות ומה מציע בית הספר לתלמידים בחינוך המיוחד? על כך בשורות הבאות.

עקרונות יסוד של בית הספר

בית ספר המעיין הוא בית ספר לחינוך מיוחד הפועל בירושלים ואוחז בתפיסת עולם מאוד ברורה לגבי ניהול מערכת היחסים וקיום התהליך הלימודי מול התלמידים הלומדים בו. תפיסת עולם זו מבוססת על בית ספר אחד מול תלמידים רבים, כשבית הספר מתנהל כמו מורה פרטי עבור כל תלמיד בנפרד. בית הספר פועל מתוך אמונה שיש לתת לכל תלמיד את המרחב הראוי להתפתחות אישית מתוך כבוד לאישיותו, לתרבותו, לגילו ולצרכים המיוחדים שבגינם הגיע לבית הספר. עבור כל תלמיד נבנית תכנית לימודים ייעודית וייחודית שנותנת מענה ספציפי לצרכיו, ליכולותיו, לקשיים מהם הוא סובל ולמטרות התהליך הלימודי בכל ההיבטים האפשריים: הקוגניטיבי, תפקודי, מוטורי, כישורי חיים, אכילה, ראייה, תקשורת ועוד.

באילו חודשים פועל בית הספר?

בית ספר המעיין בירושלים פעיל למעשה לאורך השנה כולה, פרט לשבועיים במהלך חופשת הקיץ. בית הספר נפתח בראשון לספטמבר והלימודים בו מסתיימים ב-15 לאוגוסט בכל שנה. לאורך שנת הלימודים פועל בית הספר במסגרת יום לימודים ארוך עד השעה 14:30 ובמהלך חופשת הקיץ נערכות בבית הספר קייטנות ייעודיות לתלמידי בית הספר. במסגרת בית הספר תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים פרא רפואיים לרבות קלינאות תקשורת, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, טיפול רגשי, טיפול באומנות, באמצעות בעלי חיים, באמצעות מוסיקה, טיפול בתנועה, הידרותרפיה, רפלקסולוגיה, טיפול ראייה בחדר חשוך, חדר סנוזלן ועוד.

מה נדרש בכדי להירשם לבית הספר?

בית ספר המעיין הוא בית ספר לחינוך מיוחד העובד בשיתוף עם מערכת החינוך ועם עיריית ירושלים. בהתאם לכך, תהליך הקבלה לבית הספר מתחיל בפנייה למפקחת החינוך המיוחד מטעם משרד החינוך. בפנייה יש להציג אישור עדכני של ועדת השמה, וכן דוחות רפואיים, סוציאליים וחינוכיים שמעידים על הצורך של התלמיד בחינוך מיוחד. מבחינת עלות ההרשמה והלימודים במסגרת בית ספר המעיין, התשלום מבוצע על פי ההנחיות של עיריית ירושלים, אשר משמשת כאחראית המרכזית למימון פעילות בית הספר.

אם אתם מחפשים בית ספר לחינוך מיוחד, שיכול להעניק לילדכם את הסביבה הטובה ביותר למצות את יכולותיו ואת אישיותו, בית ספר המעיין בירושלים הוא אחד מבתי הספר הטובים ביותר בתחום החינוך המיוחד, ובתוך כל האפשרויות שאתם בוחנים אתם לבטח רוצים לבדוק גם את המעיין.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עובדים

מה לעשות כאשר זכויות עובדים נפגעות?

במאמר זה ננסה לעסוק באחד הנושאים הנפיצים והמורכבים ביותר הקיימים בעולם העבודה: זכויות העובדים והפגיעה בהם. לא לחינם נושא זה עולה שוב ושוב לכותרות, שכן המקרים בהם מעסיקים, בכל התחומים והמגזרים, פוגעים בזכויות העובדים, הן ברמה הכלכלית והן ברמה האישית – הולכים ומתרבים.

אופניים

המדריך השלם איך לבחור מנשא מתקפל לאופניים מבית PROUSER שמתאים לך

חובבי רכיבה על אופניים יודעים כי חדוות הרכיבה אינה מוגבלת לשבילים המקומיים או לנופים עירוניים. הפיתוי האמיתי טמון ביכולת לחקור שטחים חדשים ולצאת להרפתקאות אופניים מעבר לשבילים המוכרים. אבל האתגר מתעורר לעתים קרובות בצורה של תחבורה – איך להביא את האופניים האהובים שלך למסע ללא טרחה? היכנסו למנשא האופניים המתקפל: פלא של נוחות לרוכב האופניים המשוטט. עם זאת, עם אפשרויות רבות בשוק, בחירת הנכון יכול להיות מרתיע כמו טיפוס תלול בעלייה.

התחדשות עירונית

התחדשות עירונית ב-2024: כל מה שחשוב לדעת

התחדשות עירונית היא תהליך של שינוי ושדרוג של שכונות עירוניות ותיקות. התהליך כולל בדרך כלל פינוי של בניינים ישנים ובנייה של בניינים חדשים, לצד שדרוג של תשתיות ושירותי ציבור.התחדשות עירונית היא נושא חשוב ביותר בישראל, שכן היא יכולה לתרום רבות לשיפור איכות החיים של התושבים, להגדלת היצע הדיור ולהתחדשות עירונית.

מתוסכל

בחינת השפעת הסביבה החינוכית על בריאות מינית בירושלים: בחינת בעיות אימפוטנציה וזקפה

השפעת הסביבה החינוכית על הבריאות המינית בירושלים היא נושא בעל חשיבות רבה. מאמר זה נועד להעמיק בהשפעה של גורמים חינוכיים שונים על שכיחות בעיות האימפוטנציה והזקפה בעיר. על ידי בחינת תפקידו של החינוך בעיצוב תוצאות בריאות מיניות, נוכל לקבל תובנות חשובות לגבי התערבויות ואסטרטגיות פוטנציאליות לשיפור הרווחה הכוללת של אנשים בירושלים.