פסטיבל הג'אז בירושלים

פסטיבל הג'אז בירושלים

אם אתם אוהבים ג'אז או סתם מוסיקה טובה, אתם לא חייבים להסתפק בפסטיבל הג'אז באילת. ירושלים מציעה לכם את פסטיבל הג'אז בירושלים, פסטיבל בינלאומי בשיתוף מוזיאון ישראל, מועדון הצוללת הצהובה והקרן לירושלים, ובמסגרתו תוכלו ליהנות ממלודיות הג'אז המפורסמות בעולם, ליהנות במופעי ענק של גדולי הג'אז העולמיים ולהיחשף ליוצרים חדשים וליצירות חדשות בעולם הג'אז, עבורם מהווה הפסטיבל בירושלים כפלטפורמה נהדרת לפריצה אל התודעה בעולם הג'אז.

על הפסטיבל

ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, עיר הקודש של העולם ובמובנים רבים גם הסמל של מרכז העולם. אלא שלאורך שנים רבות, היו אלה שלושת ההגדרות היחידות של העיר, ממנה נעדרה כל פעילות תרבות ותיירות משמעותית. פסטיבל הג'אז בירושלים היא דוגמא נהדרת לשינוי שעוברת העיר בעשורים האחרונים ובמיוחד בשנים האחרונות, ובמסגרתו מציעה העיר כמה מן האירועים החשובים ביותר בעולם התרבות, המוסיקה והתיירות, ובכלל זה גם פסטיבל ג'אז בינלאומי, שמושך אליו אוהבי ג'אז מרחבי העולם כולו, ענקי ג'אז בינלאומיים ושלל יוצרים ואנשי מוסיקה מעבר לים.

 

פסטיבל הג'אז בירושלים הוא מיזם תרבותי המבוצע בשיתוף מוזיאון ישראל ומועדון הצוללת הצהובה, ואשר נהנה מתמיכה של קרנות גדולות ומובילות כמו הקרן לירושלים, קרן ברכה, משרד החוץ ומשרד התרבות והספורט. פסטיבל הג'אז הירושלמי נערך בדרך כלל בחודש דצמבר במתחם מוזיאון ישראל, שנחשב למוזיאון הגדול והטוב ביותר בישראל, מה שמאפשר לכם לספוג טונות של אווירה ושל תרבות במקום אחד.

הזדמנות נהדרת לבקר בירושלים

פסטיבל הג'אז בירושלים הוא שנערך על פני מספר ימים ובמסגרת מספר מוקדים. תוכלו להגיע לירושלים לאורך כל תקופת הפסטיבל, לבחור את ההופעות בהן תרצו להיות נוכחים ולשלב את הכל עם לינה באחד ממלונות העיר, סיורים לפניני התיירות שמציעה ירושלים וטיול ברחובות העיר שעבור רבים נחשבת לעיר היפה והמיוחדת ביותר בעולם כולו. זה נכון שאת ירושלים אתם פוגשים בדרך כלל דרך אולפני החדשות בטלוויזיה, אבל ירושלים היא הרבה הרבה מעבר לזה, ופסטיבל הג'אז בירושלים הוא בדיוק האירוע שמעניק לכם את ההזדמנות להכיר את העיר ירושלים מעוד הרבה כיוונים שאולי לא הכרתם.

כמה זה עולה ואיך מזמינים?

פסטיבל הג'אז בירושלים נערך כאמור במשך מספר ימים ומשתרע על פני מספר מוקדים. בהתאם לכך, העלות של הפסטיבל עבורכם תלויה מאוד במספר ההופעות שבהן תרצו להשתתף, באילו הופעות תרצו להיות נוכחיים וכמה ימים מתוך הפסטיבל כולו, תרצו להיות בו. על כן, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לעקוב אחר הפרסומים, לבחון את תכנית הפסטיבל ולבחור את האופן בו תרצו לחוות את הפסטיבל השנה. בתכנית הפסטיבל תוכלו לקבל גם את המחיר של כל הופעה ולרוב גם תוכלו למצוא חבילות תיירות שלמות שמשלבות בין מקומות לינה, סיורים בירושלים וכמובן כרטיסים להופעות במסגרת פסטיבל הג'אז בירושלים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עובדים

מה לעשות כאשר זכויות עובדים נפגעות?

במאמר זה ננסה לעסוק באחד הנושאים הנפיצים והמורכבים ביותר הקיימים בעולם העבודה: זכויות העובדים והפגיעה בהם. לא לחינם נושא זה עולה שוב ושוב לכותרות, שכן המקרים בהם מעסיקים, בכל התחומים והמגזרים, פוגעים בזכויות העובדים, הן ברמה הכלכלית והן ברמה האישית – הולכים ומתרבים.

אופניים

המדריך השלם איך לבחור מנשא מתקפל לאופניים מבית PROUSER שמתאים לך

חובבי רכיבה על אופניים יודעים כי חדוות הרכיבה אינה מוגבלת לשבילים המקומיים או לנופים עירוניים. הפיתוי האמיתי טמון ביכולת לחקור שטחים חדשים ולצאת להרפתקאות אופניים מעבר לשבילים המוכרים. אבל האתגר מתעורר לעתים קרובות בצורה של תחבורה – איך להביא את האופניים האהובים שלך למסע ללא טרחה? היכנסו למנשא האופניים המתקפל: פלא של נוחות לרוכב האופניים המשוטט. עם זאת, עם אפשרויות רבות בשוק, בחירת הנכון יכול להיות מרתיע כמו טיפוס תלול בעלייה.

התחדשות עירונית

התחדשות עירונית ב-2024: כל מה שחשוב לדעת

התחדשות עירונית היא תהליך של שינוי ושדרוג של שכונות עירוניות ותיקות. התהליך כולל בדרך כלל פינוי של בניינים ישנים ובנייה של בניינים חדשים, לצד שדרוג של תשתיות ושירותי ציבור.התחדשות עירונית היא נושא חשוב ביותר בישראל, שכן היא יכולה לתרום רבות לשיפור איכות החיים של התושבים, להגדלת היצע הדיור ולהתחדשות עירונית.

מתוסכל

בחינת השפעת הסביבה החינוכית על בריאות מינית בירושלים: בחינת בעיות אימפוטנציה וזקפה

השפעת הסביבה החינוכית על הבריאות המינית בירושלים היא נושא בעל חשיבות רבה. מאמר זה נועד להעמיק בהשפעה של גורמים חינוכיים שונים על שכיחות בעיות האימפוטנציה והזקפה בעיר. על ידי בחינת תפקידו של החינוך בעיצוב תוצאות בריאות מיניות, נוכל לקבל תובנות חשובות לגבי התערבויות ואסטרטגיות פוטנציאליות לשיפור הרווחה הכוללת של אנשים בירושלים.