WhatsApp-Image-2019-05-13-at-12.59.19-1024x768

פנימיית בית הילד

על פנימיית בית הילד סביר להניח ששמעתם דרך מחלקת הרווחה באזור המגורים שלכם, אבל אל הפנימיה הזאת תוכלו להגיע גם באופן עצמאי. אבל קודם כל, מהי פנימיית בית הילד? מה מיוחד בה? למי היא נועדה? מהם הגילאים של ילדי הפנימייה? מהי תכנית הטיפול והלימודים המיושמת בפנימייה? על שאלות אלו ועוד תוכלו לקבל תשובות ממש כאן בשורות הבאות.

מהי פנימיית בית הילד?

ובכן, המדובר בפנימייה טיפולית דתית מסורתית, ובה שוהים כ-80 ילדים, ילדות, נערים ונערות בכל הגילאים עד גיל 18. הפנימייה מיועדת לספק בית חם וסביבת גידול משפחתית, חמה ואוהבת לילדים שסביבה כזאת אינה זמינה עבורם במסגרת משפחתם הביולוגית. הפעילות בפנימייה מבוססת על מודל המשפחתון ועל פיו מחולקים הילדים לקבוצות של עד 12 ילדים בכל קבוצה. כל קבוצה מונחית על ידי זוג נשוי, שמאחד את הקבוצה למסגרת משפחתית, חמה ואוהבת. כל קבוצה נהנית גם מליווי צמוד של עובדת סוציאלית ופסיכולוגית, המספקות לילדי הקבוצה את כל התמיכה האישית והנפשית הנדרשת להם.

מהי תכנית הטיפול ותכנית הלימודים בפנימייה?

פנימיית בית הילד היא בראש ובראשונה בית חם, משפחה חמה ואוהבת ומסגרת חינוכית טיפולית שלה זקוק כל ילד. אבל מעבר לכך, מטרת בית הילד היא לא רק לספק לילדים את המענה הטוב ביותר לצרכיהם הבסיסיים כילדים וכבני אדם, אלא גם להעמיד לרשותם את הסביבה החינוכית הטובה ביותר שתאפשר להם להביא את היכולות שלהם לידי ביטוי, להתפתח, לצמוח ולשגשג בדיוק כמו כל ילד אחר, ואולי גם הרבה מעבר לכך. במסגרת זו, נהנים הילדים בפנימייה משלל פעילויות טיפול באומנות, בדרמה, במוסיקה ועם בעלי חיים, שלל פעילויות העשרה בתחומי הספורט והאומנות וכמובן תכנית לימודים תפורה אישית וקבוצתית לכל ילד על פי הסטנדרטים של משרד החינוך.

איך אפשר להצטרף לפנימייה?

הצטרפות לפנימיית בית הילד מתרחשת בדרך כלל, דרך רשויות הרווחה בכל רחבי הארץ. בפנימייה תוכלו למצוא ילדים בכל הגילאים מכל רחבי הארץ, רובם הגיעו דרך נתיב הרווחה. התהליך הוא תהליך מובנה למדי, במסגרתו בוחנות רשויות הרווחה המקומיות את נסיבות המקרה ומקבלות החלטה לגבי הפניית הילד למוסד טיפולי חינוכי מתאים, פנימיית בית הילד היא דוגמא לכך. מן הצד השני, את הכנסת הילד למסגרת טיפולית אתם יכולים להנחות גם ביוזמתכם, ליצור קשר עם הפנימייה, לפגוש את האחראים במקום, להגיע לסיור במקום ויצירת היכרות עם אורח החיים והפעילות בפנימייה, על מנת לנסות ולהכניס את הילד לפנימייה. בכל מקרה, פנימיית בית הילד עושה את כל הניתן בכדי לאפשר לכל ילד הזקוק לכך, את העזרה שיודעת הפנימייה להציע, אם כי את זה יכולה הפנימייה לעשות רק בכפוף למגבלות הלגיטימיות של מקום פנוי. על כן, כל מקרה ומקרה נבחן לעומק לפני קבלת החלטה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עבודה בהייטק בירושלים

איך למצוא עבודה בהייטק בירושלים – מדריך מקיף למחפשי עבודה

מחפשים לעבוד בתעשיית ההייטק בירושלים, ישראל? עם המוניטין ההולך וגדל של העיר כמרכז לחדשנות וטכנולוגיה, יש הרבה הזדמנויות למחפשי עבודה בתחום זה. עם זאת, ניווט בשוק העבודה יכול להיות מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בענף. במדריך מקיף זה נספק לכם טיפים ואסטרטגיות שיעזרו לכם למצוא עבודה בהייטק באזור ירושלים.

חקירות פרטיות

מהו המחיר של חקירות פרטיות?

חקירות פרטיות תמיד עוררו את הסקרנות והקסם של אנשים ברחבי העולם. חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות, בפתרון תעלומות ובמתן תובנות חשובות לגבי עניינים שונים. עם זאת, לשירותי החוקרים הפרטיים יש מחיר, והבנת הגורמים המשפיעים על עלות החקירות הפרטיות חיונית למי שמבקש להעסיק שירותים כאלה.

ביטוח רכב

ביטוח חובה מול ביטוח מקיף בתחום ביטוח הרכב

ביטוח רכב הוא מרכיב קריטי בבעלות אחראית על רכב, המספק הגנה פיננסית ושקט נפשי לנהגים במקרה של תאונות, נזקים או חבות בכביש. בתחום ביטוח הרכב בולטים שני סוגי כיסויים חיוניים: ביטוח חובה וביטוח מקיף. ההבחנה בין ביטוח חובה, שהוא לרוב חובה בחוק, לבין ביטוח מקיף, המציע כיסוי נרחב לסיכונים שונים, הוא המפתח להבנת הניואנסים של ביטוח רכב ולבחירת רמת ההגנה הנכונה לרכב.

הרגלי שתיה נכונה

כמה מים באמת צריך לשתות? איך לאמץ הרגלי שתייה נכונה בקרב כל בני המשפחה? כיצד ניתן לעודד את בני המשפחה

אביטל חורף עורך דין לענייני משפחה

אביטל חורף – עורכי דין לענייני משפחה בירושלים

כאשר מדובר בסכסוכי משפחה, בחירת עורך דין מנוסה ומקצועי היא קריטית. עורכי דין לענייני משפחה בירושלים, כמו אביטל חורף, מספקים ייצוג משפטי מסור ותמיכה רגשית ללקוחותיהם בתקופות מאתגרות אלה. בין אם אתם עומדים בפני הליכי גירושין, מאבקי משמורת או סוגיות מזונות, עורך דין לענייני משפחה בירושלים ידאג לאינטרסים שלכם ויעזור לכם לנווט במערכת המשפטית המורכבת.