קרדיט תמונה: נדב ארט

פמוטים לשבת מכסף – נקודות שיכולות לעזור לנו לרכוש פמוטים חדשים

לפני שהשבת נכנסת באופן רשמי, לא מעט משפחות יהודיות נוהגות לעמוד ליד פמוטי השבת המונחים על השולחן או במקום אחר, ומתבוננים כיצד אם המשפחה או אחת הבנות מדליקה נרות ואומרת את ברכת הדלקת נרות. לאחר מכן הן מברכות את דיירי הבית בברכת שבת שלום ואז אפשר לשבת סביב השולחן ולהתחיל בארוחת הקידוש. הארוחה אשר נועדה להפריד בין חול לקודש, בין ימי השבוע לשבת.

לשם טקס זה, יש צורך לרכוש פמוטים לשבת. ניתן למצוא דוגמאות שונות של פמוטים עליהם ניתן להרכיב נרות שבת והם ישמשו אותנו באופן קבוע, מדי שבוע. אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של פמוטים לשבת אשר יכולים לא רק לשרת אותנו מבחינה מעשית, אלא גם לשמש אותנו כפריט עיצוב יפה ומרשים בכל מקום בו נבחר להציב אותם.

אחת הדוגמאות הפופולאריות הן של פמוטים לשבת מכסף. מדובר על דוגמא מאוד נפוצה של פמוטים אשר אפשר למצוא אותה בצורות שונות בקרב לא מעט משפחות יהודיות, בין אם זה בישראל ובין אם זה בחו"ל. לעיצוב יש יתרונות רבים, בין אם זה מבחינת סגנון ובין אם זה מבחינות אחרות.

קרדיט תמונה: נדב ארט

אילו סוגי פמוטים אנחנו יכולים למצוא?

כאמור, אפשר למצוא הרבה מאוד דוגמאות של פמוטים לשבת מכסף. בין אם מדובר על דוגמאות בסגנון קלאסי ובין אם מדובר על דוגמאות בסגנון מודרני יותר. אנחנו יכולים למצוא דוגמאות של פמוטים צנועות ופשוטות לצד דוגמאות הרבה יותר מורכבות וייחודיות. החל מדוגמאות הכוללות חיבור בין הפמוטים או כאלה שמציעות לנו שני פמוטים נפרדים.

מעבר למבנה של הפמוטים, הרי שאנחנו יכולים גם למצוא עיטורים שונים אשר מכסים אותם. למשל, אנחנו יכולים למצוא עיטורים הקשורים לתרבות היהודית, פסוקים מהתורה או באופן ספציפי מתפילות כאלה ואחרות, כולל תפילה להדלקת נרות. ניתן גם למצוא עיטורים יותר "מודרניים" קישוטים שונים שאינם בהכרח קשורים לדת או לתורה.

מה צריך לבדוק כשרוכשים פמוטים לשבת?

הדבר הראשון שצריך לבדוק כשרוכשים פמוטים לשבת מכסף, שאכן מדובר בחומר אמיתי ולא מזויף. נכון שזה יכול לייקר באופן משמעותי את עלות המוצר אך עדיף לנו לרכוש פמוטים מכסף אמיתי ולא פמוטים מכסף מזויף. כך אנחנו יכולים להשתמש בפמוטים לאורך זמן ללא חשש שהוא ייהרס.

הדבר השני שאנחנו צריכים לבדוק זה הגודל של הפמוטים, עד כמה נוח להציב עליהם את הנרות ולהדליק אותן. אנחנו צריכים גם לבדוק עד כמה הפמוטים בטוחים לשימוש, על מנת שהנרות אכן יוצבו בצורה נוחה ובטוחה, מבלי שחס וחלילה הם ייפלו ויגרמו לשריפה.

הדבר השלישי אנחנו צריכים לבדוק, עד כמה קל לתחזק אותם, עד כמה קל לנקות את הפמוטים ולשמור על המראה המקורי שלהם לאורך זמן מבלי שנצטרך להחליף אותם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עובדים

מה לעשות כאשר זכויות עובדים נפגעות?

במאמר זה ננסה לעסוק באחד הנושאים הנפיצים והמורכבים ביותר הקיימים בעולם העבודה: זכויות העובדים והפגיעה בהם. לא לחינם נושא זה עולה שוב ושוב לכותרות, שכן המקרים בהם מעסיקים, בכל התחומים והמגזרים, פוגעים בזכויות העובדים, הן ברמה הכלכלית והן ברמה האישית – הולכים ומתרבים.

אופניים

המדריך השלם איך לבחור מנשא מתקפל לאופניים מבית PROUSER שמתאים לך

חובבי רכיבה על אופניים יודעים כי חדוות הרכיבה אינה מוגבלת לשבילים המקומיים או לנופים עירוניים. הפיתוי האמיתי טמון ביכולת לחקור שטחים חדשים ולצאת להרפתקאות אופניים מעבר לשבילים המוכרים. אבל האתגר מתעורר לעתים קרובות בצורה של תחבורה – איך להביא את האופניים האהובים שלך למסע ללא טרחה? היכנסו למנשא האופניים המתקפל: פלא של נוחות לרוכב האופניים המשוטט. עם זאת, עם אפשרויות רבות בשוק, בחירת הנכון יכול להיות מרתיע כמו טיפוס תלול בעלייה.

התחדשות עירונית

התחדשות עירונית ב-2024: כל מה שחשוב לדעת

התחדשות עירונית היא תהליך של שינוי ושדרוג של שכונות עירוניות ותיקות. התהליך כולל בדרך כלל פינוי של בניינים ישנים ובנייה של בניינים חדשים, לצד שדרוג של תשתיות ושירותי ציבור.התחדשות עירונית היא נושא חשוב ביותר בישראל, שכן היא יכולה לתרום רבות לשיפור איכות החיים של התושבים, להגדלת היצע הדיור ולהתחדשות עירונית.

מתוסכל

בחינת השפעת הסביבה החינוכית על בריאות מינית בירושלים: בחינת בעיות אימפוטנציה וזקפה

השפעת הסביבה החינוכית על הבריאות המינית בירושלים היא נושא בעל חשיבות רבה. מאמר זה נועד להעמיק בהשפעה של גורמים חינוכיים שונים על שכיחות בעיות האימפוטנציה והזקפה בעיר. על ידי בחינת תפקידו של החינוך בעיצוב תוצאות בריאות מיניות, נוכל לקבל תובנות חשובות לגבי התערבויות ואסטרטגיות פוטנציאליות לשיפור הרווחה הכוללת של אנשים בירושלים.