תיכון-עין-כרם-3

עין כרם בית ספר

חקלאות מהווה מרכיב חשוב ומרכזי בכל כלכלה, אלא שבעשורים האחרונים נדחקה החקלאות מעט לאחור, עם כניסת ההייטק אל ראש רשימת הענפים הכלכליים של הכלכלה המודרנית. ועדיין, אם אתם מתחברים לטבע ורוצים לעבור את תקופת החטיבה והתיכון באווירה של טבע וחיבור לאדמה, מבלי לוותר על המקצועות המתקדמים ואפילו הטכנולוגיים המודרניים, בית הספר החקלאי בעין כרם בירושלים הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

מהו בית הספר החקלאי בעין כרם?

בשכונת עין כרם בית ספר על יסודי אליו מגיעים תלמידים משורה ארוכה של ישובים, קיבוצים ומושבים בסביבות ירושלים וכמובן מירושלים עצמה. אל בית הספר מגיעים גם תלמידים המגיעים מכל רחבי הארץ ומתגוררים בפנימיית עין כרמית השוכנת בסמוך לבית הספר. בניגוד לתפיסה הרווחת, בית הספר החקלאי בעין כרם הוא לא בית ספר שמציע לימודים חקלאיים להכשרת עובדים לענף החקלאות בלבד. זוהי כמובן אופציה אחת שעומדת לרשות תלמידי בית הספר, אבל בית הספר מציע עוד שורה של מקצועות ותחומי לימוד בסטנדרטים גבוהים, לרבות מקצועות הומניים, מדעיים וטכנולוגיים שונים.

http://www.youtube.com/watch?v=WTNlkBmNC6w

האם בית הספר שוכן בתוך שכונת עין כרם?

ובכן, לכל מי שמכיר את ירושלים, כשחושבים על עין כרם בית ספר הוא לא הדבר הראשון שעולה בראשון. עוד לפני כן מדובר בשכונה דרומית מערבית של העיר ירושלים, עיר עם המון נוסטלגיה, בתים עתיקים על צל ההר הירוק, מתחם בילוי ומסעדות סולידי שמושך אליו מבקרים מכל רחבי הארץ וכן מקומו של אחד מבתי החולים המובילים בארץ, הדסה עין כרם. לצד כל אלה, ישנו גם בית הספר החקלאי בעין כרם, השוכן אף הוא בתוך הריאה הירוקה הענקית של ירושלים ומציע לתלמידיו סביבת לימוד ייחודית, חווייתית, מחוברת לטבע, לבעלי החיים ולאדם וכל זאת, תוך עמידה מלאה בדרישות משרד החינוך והכנה קפדנית של תלמידי בית הספר לבחינות הבגרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

האם בית הספר פתוח גם לתלמידים מחוץ לירושלים?

התשובה היא בהחלט כן. כפי שאמרנו קודם לכן, בתוך עין כרם בית ספר החקלאי שוכן בסמוך לפנימיית עין כרמית, שאמנם מאכלסת תלמידים המפוזרים בבתי ספר רבים ברחבי ירושלים, אך במיוחד מתאימה לתלמידי בית הספר החקלאי של עין כרם. אם הילדים שלכם מתחברים להווי החברתי שמתחבר לאדמה, לקרקע ולטבע, המרחק מירושלים ממש לא אמור להוות בעיה מבחינתכם. ילדכם יוכל ליהנות גם מחוויית פנימייה ברמה גבוהה.

אם אתם חושבים על בית הספר התיכון החקלאי בעין כרם בירושלים, מומלץ מאוד לקרוא על בית הספר, להכיר את המקצועות השונים שניתן ללמוד בו, וכמובן להגיע לביקור, להתרשם מהסביבה בה ממוקם בית הספר ומרמתה הגבוהה של אוכלוסיית התלמידים בבית הספר. תהליך ההרשמה עצמו ניתן להשלמה מול בית הספר ואת כל הפרטים, הטפסים והתנאים ניתן לברר מול מזכירות בית הספר, בטלפון או במקום.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

חקירות פרטיות

מהו המחיר של חקירות פרטיות?

חקירות פרטיות תמיד עוררו את הסקרנות והקסם של אנשים ברחבי העולם. חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות, בפתרון תעלומות ובמתן תובנות חשובות לגבי עניינים שונים. עם זאת, לשירותי החוקרים הפרטיים יש מחיר, והבנת הגורמים המשפיעים על עלות החקירות הפרטיות חיונית למי שמבקש להעסיק שירותים כאלה.

ביטוח רכב

ביטוח חובה מול ביטוח מקיף בתחום ביטוח הרכב

ביטוח רכב הוא מרכיב קריטי בבעלות אחראית על רכב, המספק הגנה פיננסית ושקט נפשי לנהגים במקרה של תאונות, נזקים או חבות בכביש. בתחום ביטוח הרכב בולטים שני סוגי כיסויים חיוניים: ביטוח חובה וביטוח מקיף. ההבחנה בין ביטוח חובה, שהוא לרוב חובה בחוק, לבין ביטוח מקיף, המציע כיסוי נרחב לסיכונים שונים, הוא המפתח להבנת הניואנסים של ביטוח רכב ולבחירת רמת ההגנה הנכונה לרכב.

הרגלי שתיה נכונה

כמה מים באמת צריך לשתות? איך לאמץ הרגלי שתייה נכונה בקרב כל בני המשפחה? כיצד ניתן לעודד את בני המשפחה

אביטל חורף עורך דין לענייני משפחה

אביטל חורף – עורכי דין לענייני משפחה בירושלים

כאשר מדובר בסכסוכי משפחה, בחירת עורך דין מנוסה ומקצועי היא קריטית. עורכי דין לענייני משפחה בירושלים, כמו אביטל חורף, מספקים ייצוג משפטי מסור ותמיכה רגשית ללקוחותיהם בתקופות מאתגרות אלה. בין אם אתם עומדים בפני הליכי גירושין, מאבקי משמורת או סוגיות מזונות, עורך דין לענייני משפחה בירושלים ידאג לאינטרסים שלכם ויעזור לכם לנווט במערכת המשפטית המורכבת.

איחוד הלוואות – שפע של יתרונות! 

התמודדות עם קשיים פיננסיים בתקופה של תנודות כלכליות דורשת לעיתים פתרונות חדשניים ואפקטיביים. אחת האסטרטגיות המתקדמות ביותר לשיפור המצב הכלכלי