freepik

נזק לרכב בתאונה

תאונת דרכים זה אירוע לא פשוט לכל הדעות וכמעט תמיד היא תתפוס אותנו כרעם ביום בהיר כשאנו הכי פחות מוכנים, בדרך לעבודה או בדרך לישיבה או פגישה חשובה. תמיד זה יהיה ההוא שהתפרץ לנתיב או לא שמר מרחק או התעסק במכשיר הטלפון ולא שם לב, לא חסרות סיבות לתאונות הדרכים שנהיו נפוצות יותר ויותר כמו פטריות לאחר הגשם, במאמר הבא תקבלו כמה טיפים כיצד לנהוג ולהתנהג בעת תאונה עם נזק לרכב.

freepik

נקלעתם לתאונת דרכים, מה עושים?

ראשית, עד כמה שזה בלתי אפשרי מפאת האנדרנלין וההתרגשות, חשוב לשמור על קור רוח ורוגע בכדי שלא נפספס לקיחת פרט כזה או אחר. אם יש נפגעים, חשוב להזמין אמבולנס שייקח אותם מהר לבית החולים, כדאי לזכור, אסור להזיז את הרכבים או הנפגעים, במקרה של תאונה עם נפגעים, עד אשר כוחות ההצלה מגיעים. לאחר מכן חשוב לשמור כל תיעוד רפואי שיש בידכם על מנת לקבל החזר או פיצוי בעדו בעתיד. אם מדובר בתאונה קלה, ללא נפגעים בגוף, ניתן להזיז את הרכבים לצד הכביש, כמה שאפשר בכדי לא להפריע לתנועה, זאת בהנחה ששני הרכבים ניזוקו קלות וניתן להזיזם ללא סיוע של גרר. לאחר מכן, חשוב לתעד בעזרת תמונות מהטלפון הנייד את כל פרטי האירוע, פרטי הנהג, חברת הביטוח שלו, את מכות הרכב, תוואי שטח הכביש ואפילו לא להתבייש ולצלם גם את הנהג הפוגע עצמו, שכן לעיתים אנשים נוטים לשקר ולהגיד שלא הם נהגו ברכב מפני שהביטוח לא מכסה את הנהג שעשה את התאונה. במקרה שהיו עדים לתאונה, חשוב לקחת את פרטיהם, זה עשוי להיות יעיל בעתיד.

הפעלת ביטוח

לעיתים במקרה של תאונות דרכים קלות, תביעת נזק לרכוש רכב היא מיותרת, מפני שתביעת חברת הביטוח רק תגרום לנו להתייקרות של הפוליסה בעתיד, מפני ש גיליון היעדר התביעות שלנו, שעובר איתנו לכל חברת ביטוח אחרת, לא יהיה נקי, מה שמייקר את הפוליסה. כך שאם מדובר בנזק קוסמטי בלבד שניתן לסבול אותו, עדיף למשוך איתו כמה שניתן או לתקן במוסך שהוא זול יחסית.

לשם שמאי

לאחר תאונת דרכים עם נזק לרכב, בהנחה שהנזק גדול ובלתי סביל, תצטרכו להגיש תביעת נזק לרכוש רכב לחברת הביטוח, כיום לרוב החברות ישנו טופס אלקטרוני נוח לשימוש ולא מצריך כלל הגעה למשרדי החברה או בכלל שיחות טלפון מיותרות עם נציגי חברת הביטוח. בעת שליחת הטופס, עליכם לבחור מוסך הסדר מרשימת המוסכים של חברת הביטוח, ברשותכם לקחת מוסך שלא ברשימה, אך זה עלול לייקר את עלות התיקון, מכיוון שלמוסך הסדר יש כבר הסדר עם חברת הביטוח לגבי התשלומים והטיפולים נעשים לרוב במחיר נוח. באותו הטופס תוכלו לבחור שמאי שיעריך את הנזק, זאת רק לאחר שמצאתם מוסך, כך שלפי מיקומו של המוסך, תעדיפו למצוא שמאי שנמצא יחסית קרוב למוסך ולא להטריח שמאי שעובד רחוק ממיקומו של המוסך, מכיוון שזה ייקר את התהליך. גם שמאים נמצאים ברשימת ההסדר של חברת הביטוח וגם במקרה זה כדאי לבחור שמאי מהרשימה, אלא אם יש לכם מכר או קרוב משפחה שיסכים לעשות זאת בלי תשלום.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עבודה בהייטק בירושלים

איך למצוא עבודה בהייטק בירושלים – מדריך מקיף למחפשי עבודה

מחפשים לעבוד בתעשיית ההייטק בירושלים, ישראל? עם המוניטין ההולך וגדל של העיר כמרכז לחדשנות וטכנולוגיה, יש הרבה הזדמנויות למחפשי עבודה בתחום זה. עם זאת, ניווט בשוק העבודה יכול להיות מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בענף. במדריך מקיף זה נספק לכם טיפים ואסטרטגיות שיעזרו לכם למצוא עבודה בהייטק באזור ירושלים.

חקירות פרטיות

מהו המחיר של חקירות פרטיות?

חקירות פרטיות תמיד עוררו את הסקרנות והקסם של אנשים ברחבי העולם. חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות, בפתרון תעלומות ובמתן תובנות חשובות לגבי עניינים שונים. עם זאת, לשירותי החוקרים הפרטיים יש מחיר, והבנת הגורמים המשפיעים על עלות החקירות הפרטיות חיונית למי שמבקש להעסיק שירותים כאלה.

ביטוח רכב

ביטוח חובה מול ביטוח מקיף בתחום ביטוח הרכב

ביטוח רכב הוא מרכיב קריטי בבעלות אחראית על רכב, המספק הגנה פיננסית ושקט נפשי לנהגים במקרה של תאונות, נזקים או חבות בכביש. בתחום ביטוח הרכב בולטים שני סוגי כיסויים חיוניים: ביטוח חובה וביטוח מקיף. ההבחנה בין ביטוח חובה, שהוא לרוב חובה בחוק, לבין ביטוח מקיף, המציע כיסוי נרחב לסיכונים שונים, הוא המפתח להבנת הניואנסים של ביטוח רכב ולבחירת רמת ההגנה הנכונה לרכב.

הרגלי שתיה נכונה

כמה מים באמת צריך לשתות? איך לאמץ הרגלי שתייה נכונה בקרב כל בני המשפחה? כיצד ניתן לעודד את בני המשפחה

אביטל חורף עורך דין לענייני משפחה

אביטל חורף – עורכי דין לענייני משפחה בירושלים

כאשר מדובר בסכסוכי משפחה, בחירת עורך דין מנוסה ומקצועי היא קריטית. עורכי דין לענייני משפחה בירושלים, כמו אביטל חורף, מספקים ייצוג משפטי מסור ותמיכה רגשית ללקוחותיהם בתקופות מאתגרות אלה. בין אם אתם עומדים בפני הליכי גירושין, מאבקי משמורת או סוגיות מזונות, עורך דין לענייני משפחה בירושלים ידאג לאינטרסים שלכם ויעזור לכם לנווט במערכת המשפטית המורכבת.