קרדיט תמונה: freepik

מוקדי רפואה בירושלים – הכר את שטח הטיול

אתם בטיול משפחתי בירושלים וזקוקים בדחיפות לטיפול רפואי? רוצה לראות רופא ממש עכשיו בירושלים ומבלי לחכות? העיר התיירותית מציעה מגוון פתרונות למבקרים בה גם מהארץ וגם מחו"ל, כאשר מוקדי הרפואה הדחופה מספקים טיפול ראשוני והכוונה רפואית להמשך. אילו מוקדים ישנם בעיר, איפה רוכשים ציוד רפואי באופן דחוף ולמי המוקדים מתאימים? המדריך המלא לפניך. 

 

מתי פונים למוקד רפואי? 

יש לעשות את ההבדל בין המוקדים הרפואיים לבתי החולים ולפנייה לכל אחד מהם. המוקדים הרפואיים כוללים שירותי מעבדה, רופאים ובדרך כלל גם מוקד ילדים. הם נועדו לספק מענה ראשוני במגוון נושאים לאנשים שנמצאים במסגרת טיולים בירושלים או תיירים ולתושבי העיר שזקוקים להם באופן דחוף. המוקדים כוללים מרפאת אחיות, חבישות, גיבוס, בדיקות דם, בדיקות חמצן, אקו לב וכדומה. מי שאינו מרגיש טוב ונמצא רחוק מהבית, יכול לעשות שימוש באותם המוקדים, ולרוב הם יהיו פתוחים בשעות בהן המרפאות הרגילות אינן פעילות. 

במקרה חירום יש לפנות לבית החולים, או בהזמנת אמבולנס או באופן עצמאי. מקרי חירום הם מצבים בהם אנשים נפצעים או חולים במידה כזו שהם זקוקים להתערבות טיפולי מידית. הטיפול במוקד מתאים לאנשים שסובלים מפציעות ופגיעות קלות כמו שברים ונקעים, חתכים קלים, כאב קל וחשד לאירועים רפואיים כגון אירוע לבבי. כמו כן, הביקור במוקד מתאים בכל מצב בו לא מרגישים טוב וזקוקים לבדיקת רופא, כגון חום גבוה, כאבי גרון, כאבי בטן, מחלות המלוות בשלשולים ועוד. 

 

מוקדי הרפואה הדחופה בירושלים 

עיר הבירה שלנו מלאה במוקדי רפואה זמינים, חלקם משויכים לאחת מקופות החולים וחלקם מטעם ארגוני רפואה פרטיים, ובכל אזור בירושלים יש מוקד זמין וקרוב. להלן הרשימה המלאה: 

ביקור רופא

בית הדפוס 22 גבעת שאול. 

טרם

ישנם שלושה מוקדים ברחוב הגדוד העברי 4, ברחוב ירמיהו 80 ברוממה, וברחוב הנביאים 74. 

קופות החולים

ישנם מספר מוקדים רפואיים למבוטחי קופות החולים השונות והם בכתובות – שדרות הרצל 124, שרי ישראל 15, שדרות משה דיין 158, ינובסקי דניאל 6,  אגריפס 40 וברחוב אליעזר וחמדה בן יהודה 26. 

 

אילו שירותים מספקות המרפאות הדחופות? 

שירותי המוקד מגוונים ומספקים מענה של מרכז רפואי בירושלים עבור כל מי שזקוק לטיפול רפואי דחוף. אפשר לפנות למוקד במקרה של שבר חדש, של חבלת ראש אצל מבוגרים, בפציעות חריפות, בפריקת לסת, כאשר יש כוויה. אצל ילדים ובני נוער ותינוקות מומלץ להגיע אם ישנה חבלת ראש (במיוחד אצל ילדים מתחת לגיל שנתיים), תינוקות עד גיל חודשיים עם חום פתאומי גבוה, ותלמידים שנפצעו בבית הספר. מקרים נוספים שמחייבים הפניה למוקד הם שריפה של גוף זר לדרכי הנשימה, חדירה של גוף זר לעין, חולי דיאליזה, חולי סוכרת עם היפוגליקמיה, נשים הרות עם דימום, נשים הרות שלא חשות בתנועת עובר, תיקון גבס, נשיכה של בעל חיים או עקיצה, הרעלה מתרופה או חומר כימי ועוד. 

 

מה עושים כשיש צורך בציוד רפואי דחוף? 

יצאת מהמוקד ואמרו לך שעליך לרכוש במהירות מחולל חמצן? הורו לך למדוד סוכר או לחץ דם בכל כמה שעות? כדי לתפקד זמנית או תקופתית עם מכשיר רפואי במהירות יש לרכוש ציוד רפואי, איך עושים זאת? למשל מאתר ציוד רפואי כגון https://www.hmedical.co.il שמספק ציוד רפואי איכותי במהירות בכל חלקי הארץ.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

חקירות פרטיות

מהו המחיר של חקירות פרטיות?

חקירות פרטיות תמיד עוררו את הסקרנות והקסם של אנשים ברחבי העולם. חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות, בפתרון תעלומות ובמתן תובנות חשובות לגבי עניינים שונים. עם זאת, לשירותי החוקרים הפרטיים יש מחיר, והבנת הגורמים המשפיעים על עלות החקירות הפרטיות חיונית למי שמבקש להעסיק שירותים כאלה.

ביטוח רכב

ביטוח חובה מול ביטוח מקיף בתחום ביטוח הרכב

ביטוח רכב הוא מרכיב קריטי בבעלות אחראית על רכב, המספק הגנה פיננסית ושקט נפשי לנהגים במקרה של תאונות, נזקים או חבות בכביש. בתחום ביטוח הרכב בולטים שני סוגי כיסויים חיוניים: ביטוח חובה וביטוח מקיף. ההבחנה בין ביטוח חובה, שהוא לרוב חובה בחוק, לבין ביטוח מקיף, המציע כיסוי נרחב לסיכונים שונים, הוא המפתח להבנת הניואנסים של ביטוח רכב ולבחירת רמת ההגנה הנכונה לרכב.

הרגלי שתיה נכונה

כמה מים באמת צריך לשתות? איך לאמץ הרגלי שתייה נכונה בקרב כל בני המשפחה? כיצד ניתן לעודד את בני המשפחה

אביטל חורף עורך דין לענייני משפחה

אביטל חורף – עורכי דין לענייני משפחה בירושלים

כאשר מדובר בסכסוכי משפחה, בחירת עורך דין מנוסה ומקצועי היא קריטית. עורכי דין לענייני משפחה בירושלים, כמו אביטל חורף, מספקים ייצוג משפטי מסור ותמיכה רגשית ללקוחותיהם בתקופות מאתגרות אלה. בין אם אתם עומדים בפני הליכי גירושין, מאבקי משמורת או סוגיות מזונות, עורך דין לענייני משפחה בירושלים ידאג לאינטרסים שלכם ויעזור לכם לנווט במערכת המשפטית המורכבת.

איחוד הלוואות – שפע של יתרונות! 

התמודדות עם קשיים פיננסיים בתקופה של תנודות כלכליות דורשת לעיתים פתרונות חדשניים ואפקטיביים. אחת האסטרטגיות המתקדמות ביותר לשיפור המצב הכלכלי