קרדיט : עדי אבלס

יחידת שלדג חושפת : ככה תצליחו להפוך ללוחם בשורותינו.

בוגר אדרנלין כושר קרבי  – לוחם קבע בשלדג
הגעתי לאדרנלין כדי להתקבל ליחידת עלית ומנגד זכיתי להכיר את השיטה להצליח בכל דבר בחיי, דרך התנהלות, מעין קוו מנחה ומנתב דרך אשר ליווה אותי בכל צומת דרכים בה נפגשתי בחיי מאז, מהמסלול בו בחרתי לצעוד ועד לפסגה אותה ביקשתי לכבוש והלא.

קווי השקפה : הנצחון דורש הכנה מוקדמת
משפט הדגל אשר מוביל את הליך ההכשרה המוביל בישראל להכנה לשירות פורץ גבולות ביחידות העלית הצהליות וזה אשר מבטיח היום את אחוזי ההצלחה הגבוהים מכל ועמידה ברף חסר תקדים אותו אנו שוברים בכל מועד גיוס.

הכנה מוקדמת מהי ?!

לא בכל הכנה עסיקנן, אלא בכזו אשר מתאפיינת במספר קריטריונים, כאשר בשניים מהם נעסוק היום

א. נסיון – עבודה מדוייקת וקפדנית אשר מקנה למועמדינו נסיון מבחינת " אין חכם כבעל הנסיון " ובשלושה מישורים, שכל, גוף וזכרון שריר; אשר משלימים יחד את התמונה הגדולה ויוצרים גוף בעל שיתגבר על כל מתאר ומתווה דרך, להתמודד למול כל עומס אשר "יפילו" עליו ולבצע לצידם יחצה את קו הסיום בדורסניות וללא עוררין.

ב. עקביות – עבודה בסרגל מאמצים מבוקר כאשר מילת המפתח להצלחתו הנה "התמדה" בלתי רגילה, שמירה על מגמת עליה והפעלת עומסים מדודים עד ליצירת שלם אשר מסוגל להתמודד עם מעטפת הכשרה של שמונה אימונים שבועיים, סימולציות, סדנאות וסדרות קצה, תוך הימנעות מפציעות ושמירה על גוף בריא, עד לכדי שכל תוכן פיזי או מנטלי שיגיעו לאחר מכן יהפוך מינורים ולא יותר.

כאשר אלו לא יותר מקצה המזלג, אך את המסר המתבקש – הצלחנו להעביר בבהירות !

הפכו רצון למציאות

אם אתם מבקשים לקחת חלק בקורס ההכנה המקצועי בישראל והבלעדי להכנה ליחידות החוד הצהליות.
קורס מבודל ויוצא דופן עי תוצאותיו הבלתי מושגות, המתבטאות באופן הבא :

• מספר המועמדים הרב ביותר שהעפילו לגיבושי מטכל ושייטת ממועדי יום הסיירות הצהליים
• מסות בלתי נתפסות של מועמדים שהעפילו על הגיבושים הצהליים והתגייסו למערך יחידות העלית
• אחוזים הצלחה בלתי מבוטלים של לוחמי עלית אשר סיימו מסלול בהצלחה

לחצו על הביטוי "כושר קרבי" הכנסו לאתרינו, הזינו פרטים, ותזכו לאימון נסיון ללא עלות

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עבודה בהייטק בירושלים

איך למצוא עבודה בהייטק בירושלים – מדריך מקיף למחפשי עבודה

מחפשים לעבוד בתעשיית ההייטק בירושלים, ישראל? עם המוניטין ההולך וגדל של העיר כמרכז לחדשנות וטכנולוגיה, יש הרבה הזדמנויות למחפשי עבודה בתחום זה. עם זאת, ניווט בשוק העבודה יכול להיות מאתגר, במיוחד אם אתה חדש בענף. במדריך מקיף זה נספק לכם טיפים ואסטרטגיות שיעזרו לכם למצוא עבודה בהייטק באזור ירושלים.

חקירות פרטיות

מהו המחיר של חקירות פרטיות?

חקירות פרטיות תמיד עוררו את הסקרנות והקסם של אנשים ברחבי העולם. חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות, בפתרון תעלומות ובמתן תובנות חשובות לגבי עניינים שונים. עם זאת, לשירותי החוקרים הפרטיים יש מחיר, והבנת הגורמים המשפיעים על עלות החקירות הפרטיות חיונית למי שמבקש להעסיק שירותים כאלה.

ביטוח רכב

ביטוח חובה מול ביטוח מקיף בתחום ביטוח הרכב

ביטוח רכב הוא מרכיב קריטי בבעלות אחראית על רכב, המספק הגנה פיננסית ושקט נפשי לנהגים במקרה של תאונות, נזקים או חבות בכביש. בתחום ביטוח הרכב בולטים שני סוגי כיסויים חיוניים: ביטוח חובה וביטוח מקיף. ההבחנה בין ביטוח חובה, שהוא לרוב חובה בחוק, לבין ביטוח מקיף, המציע כיסוי נרחב לסיכונים שונים, הוא המפתח להבנת הניואנסים של ביטוח רכב ולבחירת רמת ההגנה הנכונה לרכב.

הרגלי שתיה נכונה

כמה מים באמת צריך לשתות? איך לאמץ הרגלי שתייה נכונה בקרב כל בני המשפחה? כיצד ניתן לעודד את בני המשפחה

אביטל חורף עורך דין לענייני משפחה

אביטל חורף – עורכי דין לענייני משפחה בירושלים

כאשר מדובר בסכסוכי משפחה, בחירת עורך דין מנוסה ומקצועי היא קריטית. עורכי דין לענייני משפחה בירושלים, כמו אביטל חורף, מספקים ייצוג משפטי מסור ותמיכה רגשית ללקוחותיהם בתקופות מאתגרות אלה. בין אם אתם עומדים בפני הליכי גירושין, מאבקי משמורת או סוגיות מזונות, עורך דין לענייני משפחה בירושלים ידאג לאינטרסים שלכם ויעזור לכם לנווט במערכת המשפטית המורכבת.