קרדיט תמונה: freepik

חישוב שעות עבודה

חישוב שעות עבודה הוא תהליך שנעשה על מנת לחשב את מספר השעות הכולל שעבד. בדרך כלל, חישוב זה נעשה בסוף השבוע או החודש. מאמר זה דן כיצד לחשב שעות עבודה לתקופה נתונה. הוא מספק מדריך שלב אחר שלב כיצד לחשב את מספר שעות העבודה עבור כל תקופה נתונה באמצעות Excel ו-Microsoft Office 365.

 

חישוב שעות העבודה מהווה גורם חשוב במקרים רבים

למשל, חישוב שכר העובדים, חישוב השעות הנוספות וכן הלאה. חישוב שעות עבודה יכול להתבצע במספר דרכים. בואו נסתכל על כמה שיטות המשמשות לעתים קרובות לחישוב מספר שעות העבודה. ישנם שני סוגים של שיטות: אחת מבוססת על זמן ואחרת מבוססת על ייצור. במאמר זה נדבר על שני הסוגים הללו בנפרד. שעות העבודה מחושבות בדרכים שונות. הדרך הנפוצה ביותר היא שעות העבודה ה"סטנדרטיות" שהן 8 שעות ביום, 5 ימים בשבוע, למשך 50 שבועות בשנה. במדינות מסוימות, כמו ארצות הברית וקנדה, ישנן גם שעות "שעות נוספות" המחושבות פי 1.5 משעות העבודה הסטנדרטיות. חישוב מספר השעות שעובד עבד הוא משימה מורכבת. ישנן דרכים שונות לחשב זאת, אך לכולן יש פגמים. הדרך הראשונה לחשב את מספר השעות שעובד עבד היא על ידי מעקב אחר זמנו על גבי גיליון זמן. אלה בדרך כלל ממלאים על ידי המעסיק ולאחר מכן מוסרים לעובד בסוף כל יום. הבעיה עם גישה זו היא שהיא לא מצליחה לקחת בחשבון מצבים שבהם עובדים עובדים מרחוק או שיש להם לוחות זמנים גמישים. הדרך השנייה לחישוב שעות העבודה היא על ידי מעקב אחריהם בכרטיס ניקוב. חפשו בגוגל: מחשבון בקליק – מחשבון רגיל.

 

חישוב מספר שעות העבודה הוא תהליך מורכב

שכן הוא תלוי בגורמים רבים. הגורם הראשון הוא האם האדם עובד במפעל או במשרד. במשרד עובדים 8 שעות ביום ו-5 ימים בשבוע. במפעל עובדים עובדים 8 שעות ביום ו-6 ימים בשבוע. גורם השני הוא האם האדם עובד שעות נוספות או לא. אם כן, אז הם יצטרכו לשלם על זה. שעות נוספות משמעו בדרך כלל עבודה של יותר מ-8 שעות ביום או יותר מ-40 שעות בשבוע אחד. חישוב שעות העבודה אינו פשוט כפי שהוא נראה. ישנם גורמים רבים שעשויים להשפיע על החישוב, כמו חגים, שעות נוספות וימי חופשה. עובדים מבלים זמן רב בעבודתם. לפעמים, אפילו אין להם זמן למשפחה או לחברים שלהם. אבל כמה זמן הם באמת מבלים בעבודה? כדי לחשב את מספר שעות העבודה, עלינו לדעת את מספר שעות העבודה ואת מספר השעות ביום. חישוב שעות העבודה הוא לרוב משימה מייגעת וגוזלת זמן. קשה לעקוב רק אחר מספר השעות שעבדו, אלא גם את מספר השעות המגיעות לעובדים. סעיף זה יעסוק בחישוב שעות העבודה למעסיקים ולעובדים. עבור מעסיקים, נדון כיצד לחשב את מספר השעות המגיעות לעובד, וכן כיצד לעקוב אחר כל שעות העבודה של העובד. עבור עובדים, נדון כיצד הם יכולים לחשב את שעות העבודה שלהם ומה הם יכולים לעשות אם הם מרגישים ששילמו להם פחות.

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עובדים

מה לעשות כאשר זכויות עובדים נפגעות?

במאמר זה ננסה לעסוק באחד הנושאים הנפיצים והמורכבים ביותר הקיימים בעולם העבודה: זכויות העובדים והפגיעה בהם. לא לחינם נושא זה עולה שוב ושוב לכותרות, שכן המקרים בהם מעסיקים, בכל התחומים והמגזרים, פוגעים בזכויות העובדים, הן ברמה הכלכלית והן ברמה האישית – הולכים ומתרבים.

אופניים

המדריך השלם איך לבחור מנשא מתקפל לאופניים מבית PROUSER שמתאים לך

חובבי רכיבה על אופניים יודעים כי חדוות הרכיבה אינה מוגבלת לשבילים המקומיים או לנופים עירוניים. הפיתוי האמיתי טמון ביכולת לחקור שטחים חדשים ולצאת להרפתקאות אופניים מעבר לשבילים המוכרים. אבל האתגר מתעורר לעתים קרובות בצורה של תחבורה – איך להביא את האופניים האהובים שלך למסע ללא טרחה? היכנסו למנשא האופניים המתקפל: פלא של נוחות לרוכב האופניים המשוטט. עם זאת, עם אפשרויות רבות בשוק, בחירת הנכון יכול להיות מרתיע כמו טיפוס תלול בעלייה.

התחדשות עירונית

התחדשות עירונית ב-2024: כל מה שחשוב לדעת

התחדשות עירונית היא תהליך של שינוי ושדרוג של שכונות עירוניות ותיקות. התהליך כולל בדרך כלל פינוי של בניינים ישנים ובנייה של בניינים חדשים, לצד שדרוג של תשתיות ושירותי ציבור.התחדשות עירונית היא נושא חשוב ביותר בישראל, שכן היא יכולה לתרום רבות לשיפור איכות החיים של התושבים, להגדלת היצע הדיור ולהתחדשות עירונית.

מתוסכל

בחינת השפעת הסביבה החינוכית על בריאות מינית בירושלים: בחינת בעיות אימפוטנציה וזקפה

השפעת הסביבה החינוכית על הבריאות המינית בירושלים היא נושא בעל חשיבות רבה. מאמר זה נועד להעמיק בהשפעה של גורמים חינוכיים שונים על שכיחות בעיות האימפוטנציה והזקפה בעיר. על ידי בחינת תפקידו של החינוך בעיצוב תוצאות בריאות מיניות, נוכל לקבל תובנות חשובות לגבי התערבויות ואסטרטגיות פוטנציאליות לשיפור הרווחה הכוללת של אנשים בירושלים.