קרדיט תמונה: freepik

חידוש ויזה – האם חובה להגיע לשגרירות פעם נוספת?

בעבר אם הייתם מעוניינים לחדש את הויזה לארה"ב היה עליכם להגיע לשגרירות פעם נוספת. את אותו תהליך מפרך שעשיתם עם הוצאת הויזה היה עליכם לעשות פעם אחת נוספת. כיום ישנה אפשרות לבצע חידוש ויזה גם בלי להגיע לשגרירות ארה"ב שוב פעם. זה אולי נשמע לכם כמו אופציה שמיועדת רק ליחידי סגולה, אך גם אתם יכולים להנות ממנה. כל מי שכבר הוציא פעם אחת ויזה לארה"ב אינו נדרש להגיע שוב על מנת לחדש אותה. ניתן למלא את הבקשה דרך האתר של השגרירות ולחסוך המתנה מרובה וכאבי ראש. בוא ללמוד כיצד גם אתם תוכלו לחדש את הויזה לארה"ב לקראת הביקור הקרוב שלכם במדינה.

 

למה לחדש את הויזה? הפטור מתקרב!

צר לנו להיות אלה שמשביתים את השמחה, אך אל תבנו בזמן הקרוב על פטור מויזה לארה"ב. זה נכון שישנם דיבורים בנושא בין המדינות, אך העניינים רחוקים מאוד מלהיות פתורים. הממשל בארה"ב עומד על דרישות מרחיקות לכת שישראל אינה מוכנה לקבל אותן. בו בזמן ישנו צורך להעביר חקיקה ייעודית שתאפשר את קבלת הדרישות האמריקאיות. חידוש ויזה הוא הכרחי לכל מי שמעוניין לבקר בקרוב במדינה. יהיה עליכם לדאוג כי אתם משיגים את כל האישורים לפני שתעלו על המטוס. מי שינחת במדינה ללא ויזה בתוקף ימצא את עצמו חוזר על עקבותיו מבלי להיכנס לארה"ב. שירותי ההגירה בארה"ב מגלים אפס סובלנות למקרים מהסוג הזה. 

 

איך מבצעים חידוש ויזה במהירות?

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבצע חידוש ויזה זה להיכנס לאתר השגרירות. שם יהיה עליכם למלא שאלון ייעודי באנגלית שמטרתו לקצר את ההליך ולאפשר חידוש מהיר של הויזה. רק במקרים חריגים לאחר מילוי השאלון יהיה עליכם לגשת לשגרירות עצמה. כל עוד אין שינוי חריג במציאות חייכם, האישור יתקבל על המקום ותקבלו אליכם את הויזה המעודכנת. גם כאן המומחים של שגרירות אונליין ישמחו לסייע לכם על מנת לקצר את ההליך. חידוש של הויזה לארה"ב מעולם לא היה פשוט יותר, בלי שתאלצו לקחת סיכונים.

 

למה לבצע חידוש ויזה עם ד"ר ויזה?

כל התחזיות מעידות על כך שיש עוד כמה שנים טובות עד שישראלים יוכלו להיכנס לארה"ב ללא ויזה. המציאות מלמדת אותנו כי מי שיש לו ויזה יאלץ לחדש אותה לפחות פעם אחת. תזכרו כי בכל יום נתון הסיכומים שהגיעו אליהם בעניין הזה יכולים להיעלם כלא היו. הכינו את עצמכם למצב בו תוכלו להמשיך להיכנס ולצאת מארה"ב בחופשיות מוחלטת. חידוש ויזה עושים עם ד"ר ויזה כי כך תורידו מעצמכם את הנטל הכבד. הצוות המיומן ידאג לחדש את הויזה שלכם ולמנוע מכם התעסקות עם בירוקרטיה מעייפת. את מילוי הטופס עושים בצורה כזאת שלא תעכבו את קבלת הויזה המחודשת.    

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

חקירות פרטיות

מהו המחיר של חקירות פרטיות?

חקירות פרטיות תמיד עוררו את הסקרנות והקסם של אנשים ברחבי העולם. חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות, בפתרון תעלומות ובמתן תובנות חשובות לגבי עניינים שונים. עם זאת, לשירותי החוקרים הפרטיים יש מחיר, והבנת הגורמים המשפיעים על עלות החקירות הפרטיות חיונית למי שמבקש להעסיק שירותים כאלה.

ביטוח רכב

ביטוח חובה מול ביטוח מקיף בתחום ביטוח הרכב

ביטוח רכב הוא מרכיב קריטי בבעלות אחראית על רכב, המספק הגנה פיננסית ושקט נפשי לנהגים במקרה של תאונות, נזקים או חבות בכביש. בתחום ביטוח הרכב בולטים שני סוגי כיסויים חיוניים: ביטוח חובה וביטוח מקיף. ההבחנה בין ביטוח חובה, שהוא לרוב חובה בחוק, לבין ביטוח מקיף, המציע כיסוי נרחב לסיכונים שונים, הוא המפתח להבנת הניואנסים של ביטוח רכב ולבחירת רמת ההגנה הנכונה לרכב.

הרגלי שתיה נכונה

כמה מים באמת צריך לשתות? איך לאמץ הרגלי שתייה נכונה בקרב כל בני המשפחה? כיצד ניתן לעודד את בני המשפחה

אביטל חורף עורך דין לענייני משפחה

אביטל חורף – עורכי דין לענייני משפחה בירושלים

כאשר מדובר בסכסוכי משפחה, בחירת עורך דין מנוסה ומקצועי היא קריטית. עורכי דין לענייני משפחה בירושלים, כמו אביטל חורף, מספקים ייצוג משפטי מסור ותמיכה רגשית ללקוחותיהם בתקופות מאתגרות אלה. בין אם אתם עומדים בפני הליכי גירושין, מאבקי משמורת או סוגיות מזונות, עורך דין לענייני משפחה בירושלים ידאג לאינטרסים שלכם ויעזור לכם לנווט במערכת המשפטית המורכבת.

איחוד הלוואות – שפע של יתרונות! 

התמודדות עם קשיים פיננסיים בתקופה של תנודות כלכליות דורשת לעיתים פתרונות חדשניים ואפקטיביים. אחת האסטרטגיות המתקדמות ביותר לשיפור המצב הכלכלי