הרבה פעמים אנשים מנסים למצוא את העסקה המושלמת ומתחילים לתשאל את כל הסביבה הקרובה בנושא בכדי לקבל המלצות. משחר ההיסטוריה אנשים היו מדברים על אנשים אחרים ומספרים על שירות לטובה או לרעה, ככה נוצר פרסום מפה לאוזן, פרסום חינמי עבור בעלי עסקים שיכול להגיע לטובתם או לרעתם והכל בהתאם לממליץ ולהרגשה הכללית שלו באותו היום.
הצלם היה טוב לחברך ומה איתך?
תיזכרו בפעמים שחבר טוב נעזר בהמלצה שלכם לצורך בעיה מסוימת בה הוא נתקל, הייתם בטוחים שאתם יכולים לפתור לו את הבעיה באמצעות ייעוץ שלכם ההספיק לפתור בעיה דומה, אבל לא בהכרח הספיק עבורו. המלצות הרבה פעמים יכולות לעבור מעין משחק של "טלפון שבור" במהלכו נמסרו כמה פרטים שאולי לא היו הכי מדויקים והתוצאה הייתה הפוכה ממה שניסו להעביר.
באופן טבעי אנחנו מקשיבים לסביבה הקרובה בכל הקשור להמלצות, ייעוץ או מידע שיכול לעזור לנו. קל מאוד לסמוך על חבר טוב, על בן משפחה ואפילו על קרוב משפחה מתוך המחשבה שהם כבר היו בסיטואציה שלנו והם יודעים מה הועיל להם ויכול להועיל לנו מהניסיון האישי שלהם.
חפשו צלם לברית לבד – ותבורכו
כאשר אנו מדברים על צלם לצורך צילום ברית אנחנו אוטומטית מחפשים את הזוגות שכבר עשו את זה לפנינו ויודעים להמליץ על מי שהביא להם את התוצאה אותה חיפשו. היתרון של ההמלצה הזאת היא לדעת שאותו הצלם כבר עמד במשימה פעם קודמת, הרי אם הוא לא היה עומד בה לא היו ממליצים עליו לטובה.
כאשר מדובר במישהו שקיבלנו את השם שלו מהאנשים הקרובים אלינו, בדרך כלל יש אוריינטציה בנוגע לכל השירות אותו הוא ייתן ברמת ההגעה בזמן לאירוע ועד לכמה הוא צלם טוב ואיכותי ואילו תוצאות נהדרות הוא יכול להשיג עבורנו בצילום הברית והפעוט שלנו, אך חשוב לזכור שמדובר בנקודת המבט של הממליצים בלבד, ולא תמיד מה שמתאים להם מתאים גם לנו.
כל אחד יש טעם שונה
הרי מדובר באנשים שונים, לא בטוח שמה שהחבר הטוב שלנו שהרגע המליץ לנו על הצלם שלו, רלוונטי עבורנו כי יש מצב שהוא לא בעל אותו הטעם כמו שלנו. אפשר להקביל את זה לעולם המסעדות, הרבה פעמים ימליצו לנו על מסעדה מדהימה שהיה בה כל כך טעים והשירות היה אדיב במיוחד, והקינוחים מיוחדים והאוכל יחיד במינו, וברגע שנגיע למסעדה נתאכזב בעיקר כי ציפינו ליותר טוב. ויכול להיות שהשף השתמש בתבלינים שאנחנו פחות אוהבים והקינוחים? בסדר פלוס ולא הבנו מה כל ההתלהבות.
ויכול להיות שהצלם מצלם אחלה, אבל הוא לא עומד בציפיות שלכם וגם זה בסדר. ויש מקרים בהם ההמלצה לא משקפת את המציאות וההתלהבות היא בסך הכל כמו התלהבות ממסעדה שכונתית רגילה לגמרי או ממשהו סתמי למדי שרק נראה מגניב.
אז מה עושים?
פשוט מאוד, סומכים על האינטואיציה, בוחרים את מי ומה שאתם רוצים על פי הקריטריונים שלכם. כמו בראיון עבודה- מספיקות עשרים שניות ראשונות להתרשמות, ושאר הזמן הוא רק תוספת שלא תמיד משפיעה לטובה.
כל מה שנדרש מכם לעשות זה לחקור מה סגנון הצילום המועדף עליכם, מיהו הצלם המושלם לאירוע שלכם ומהו סטנדרט הצילום אותו אתם דורשים. חשוב לזכור שצילום הוא אומנות לכל דבר, וכל אומן בעלת זוויות הצילום הייחודיות לו וטכניקות הצילום אותם הוא מעדיף ואוהב. כאשר מחפשים אחר הצלם המושלם כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לתיק העבודות שלו ולהתרשם מהעבודות השונות שהוא עשה במהלך הקריירה שלו.
אחרי שמגבשים דעה חשוב להבין איזה צילום אתם רוצים – סטילס או ווידאו, או גם וגם.
אנחנו מכוונים אתכם לנוע עם התחושות שלכם, ולפעמים ההמלצה הטובה ביותר מגיעה מכם. אנחנו מאמינים שהשירות הטוב ביותר יתקבל אחרי שהלקוח יודע ובטוח באיזה עסקה הוא מעוניין. במידה ואתם מעוניינים בטיפים אודות סוגי הצילום השונים, אודות מציאת העסקה המושלמת לאירוע שלכם אנחנו מזמינים אתכם להרים אלינו טלפון ולהתייעץ מאנשי מקצוע שחיים ועובדים את עולם הצילום ביום יום, ושמחים להוכיח את עצמם כל פעם מחדש.
אפשר לראות זאת בתיק העבודות המושקע שלנו ובכל האתר. תיק העבודות הוא המלצה בפני עצמה, כי אי אפשר לתעתע במה שהעיניים רואות, ואת מה שהמצלמה צילמה, או במילים אחרות בלי תמונה אין אמונה לטיב השירות.
אנחנו מבטיחים שתתרשמו מהעבודות השונות ומסוגי הצילום השונים בהם אנו מאמינים ואוהבים, מוזמנים להציץ ולקבוע אתנו שיחת טלפון בה תקבלו עוד טיפים וחיזוקים.